Home >> Diem >> Agenda d'activitats

Històric: Agenda d'activitats

18 Octubre 2014

Xerrada Servei d´Acollida

El proper dissabte 18 d’octubre, a les 11h del matí als locals parroquials de Sant Jaume, es farà una xerrada de formació, dirigida a tots els voluntaris, però oberta a tothom, per conèixer bé el Servei d’Acollida de Càritas i els criteris amb que es decideixen les ajudes, per saber com es fa la coordinació amb els Serveis Socials, com s’elabora un pla de treball i com es fa l’acompanyament i el seguiment de les persones que venen a nosaltres per demanar ajuda.

La xerrada anirà a càrrec de Paco Pardo, cap del Programa d’Acollida Càritas Diocesana, i de Ben Comas de l’Equip assessorament tècnic del Consorci de Benestar Social Gironès-Salt.

Us convidem i us recomanem l’assistència a aquesta xerrada perquè ens ajudarà a entendre millor moltes situacions, desfer malentesos i saber donar resposta a algunes crítiques que reben l’entitat i els serveis socials, moltes vegades infundades.
17 Octubre 2014

Desfilada de moda amb roba de segona mà

El 17 d´octubre a les 18 hores, a la Coma Cros de Salt, tindrà lloc la Desfilada de moda amb roba de segona mà, esdeveniment d´entrada lliure organitzat pel Programa de Roba de Càritas Diocesana de Girona juntament amb els Robers de les diferents Càritas de la diòcesi.

La desfilada coincideix amb la campanya Compromesos amb els Drets. A Càritas treballem per fer adonar a les mateixes famílies i recordar a la societat que l´accés a tots els drets és un deure de justícia social que cal tenir ben present. Les persones, arreu del món, han de tenir reconegut tots els drets. Per això, tothom hauria de tenir dret a l´accés a la sanitat, a una alimentació saludable i a la resta de drets humans... però també s´hauria de tenir dret a ser acollides amb amabilitat, a ser escoltades amb atenció, a ser reconegudes dignament, a ser tingudes en compte en tot moment, a una segona i potser una tercera i una quarta oportunitat... a ser reconegut el seu dret a viure dignament, per justícia social, i no pas per caritat.
03 Octubre 2014

Jornades de Trobada i Formació de Càritas Catalunya

Els dies 3 i 4 d’octubre Càritas Diocesana de Girona serà l’amfitriona de les Jornades de Trobada i Formació de Càritas Catalunya. Les jornades es celebraran al Palau de Congressos – Auditori de Girona, i esdevindran un important espai de reflexió sobre el nostre ser com a Càritas, sobre la nostra missió comuna envers els membres més desfavorits de la nostra societat.

La jornada reunirà prop més de 500 assistents, entre voluntaris i contractats, procedents de totes les Càritas diocesanes que conformen Càritas Catalunya (Barcelona, Girona, Lleida, Sant Feliu de Llobregat, Solsona, Terrassa, Tortosa, Urgell, Tarragona i Vic).

Les jornades seran un moment per compartir, per aprendre i per construir espais d’esperança.

1234567891011121314151617181920