Home >> Diem >> Agenda d'activitats

Històric: Agenda d'activitats

27 Setembre 2014

Xerrada “La teva hipoteca, la gran desconeguda. Vine a descobrir-la”

El proper dissabte 27 de setembre, a les 18 hores, Càritas Baix Ter i La Plataforma d´Afectats per la Hipoteca organitzen la xerrada “La teva hipoteca, la gran desconeguda. Vine a descobrir-la”.

L´acte, on es tractarà el món de les hipoteques i les seves conseqüències, tindrà lloc a l’Auditori Can Quintana de Torroella de Montgrí (Carrer Ullà, núm. 31).
21 Setembre 2014

Jornada Festiva per a Malalts i Gent Gran 2014

El diumenge 21 de setembre Càritas Arenys de Munt us convida a participar en la 44ena. Festa dels Malalts i Gent Gran.

L’esdeveniment tindrà lloc a la gruta de la Mare de Déu de Lourdes d´Arenys de Munt, on hi celebrarem una missa a les 11 h. Després de la litúrgia, a les 12 h., prendrem un refresc i gaudirem de l’actuació de l´Esbart infantil del Centre Moral.
19 Setembre 2014

Festa del Voluntariat de Càritas Figueres

Càritas Figueres organitza el divendres 19 de setembre la seva festa anual de reconeixement i agraïment a tots els voluntaris i col·laboradors de l’entitat.

La festa començarà a les 5 de la tarda amb una visita guiada al Museu Dalí; un recorregut en el que es veuran algunes de les obres més reconegudes del pintor empordanès. Després, la festa continuarà al jardí de la Casa María Pagès amb música en directe, piscolabis, i l’agraïment del nostre president a tots els voluntaris pel seu compromís desinteressat a l´hora d´ajudar als més desvalguts.

Per finalitzar, es donarà un petit regal de record als voluntaris i col·laboradors, que són els que fan possible la tasca social de Càritas.

1234567891011121314151617181920