Home >> Diem >> Agenda d'activitats

Històric: Agenda d'activitats

23 Juny 2014

Diumenge 22 de juny, solemnitat de corpus, és el

La campanya "Construint espais d´esperança" és el lema de la campanya institucional de Corpus, que aquest any celebrem el proper 22 de juny, amb el qual et convidem a participar amb nosaltres i fer possible avui l´esperança Canvia la teva mirada de la realitat, participa fent teva l'esperança dels qui anhelen tenir un espai humà i digne en la societat. No esperis més, viu amb senzillesa i construeix, junt amb els altres, esperança, per fer possible nous espais comuns de vida, de benvolença, de justícia i de solidaritat. La festivitat de Corpus ens convida a celebrar la caritat i a construir espais d'esperança juntament amb les persones més vulnerables de la nostra societat.

21 Juny 2014

Representació de l´obra Dones, l´altra cara del mirall, al Teatre de Salt

El divendres dia 20, a les 9h del vespre, tindrà lloc al Teatre de Salt la representació de "Dones, l´altra cara del mirall" a carrec de la companyia de teatre Increixendo.
L'obra és un crit contra la violència de gènere i consisteix en 5 monòlegs d'autors reconeguts sobre el tema dels maltractaments. L'entrada és gratuïta i es recolliran donatius per a Càritas Salt. Us animem a assistir-hi.
Veure programa
14 Juny 2014

Recollida d´Aliments a la Plaça Santa Susanna de Girona

Aquest dissabte 14 de juny Càritas Interparroquial de Girona i el Gremi de Llibreters organitzen una recollida d´aliments  a la Plaça Santa Susanna, davant l'Església del Mercadal i del Museu del Cinema. L'horari serà de 10 a 14 hores. Us animem a tots a venir.
Veure programa
1234567891011121314151617181920