Home >> Diem >> Agenda d'activitats

Històric: Agenda d'activitats

13 Juny 2014

Festa de final de curs de les activitats d´acompanyament educatiu.

Demà divendres 13 de juny a les 17.30h tindrà lloc a la inauguració de l´Exposició Fotogràfica dels Recursos Socioeducatius del barri de Pont Major a l´Auditori del Centre Cívic Pont Major. Aquesta exposició s´enmarca en la Festa de final de curs de les activitats d´acompanyament educatiu.

En aquest curs escolar 2013-2014 un centenar d'alumnes de les escoles Carme Auguet i FEDAC Pont Major i de l'institut Narcís Xifra i Masmitjà han participat en activitats d'intervenció socioeducativa que Càritas Diocesana de Girona ha ajudat a desenvolupar juntament amb l'Ajuntament de Girona i altres institucions com la Fundació Príncep de Girona i la Fundació SER. i amb el suport del Servei Educatiu del Gironès del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

11 Juny 2014

Exposició fotogràfica Retrats d´inserció, un procés d´esperança

Coincidint amb la commemoració del 50è aniversari de Càritas Diocesana de Girona, l´estació de trens de Girona acollirà l´exposició "Retrats d´inserció, un procés d´esperança". La mostra, obra del fotògraf David Salcedo, serà inaugurada dimecres 11 de juny, a les 11 del matí, i s’emmarca dins les activitats de celebració del cinquantenari de l’entitat. L'exposició vol reflectir el treball que es duu a terme amb els participants dels programes laborals, i com se’ls acompanya en el seu accés al món laboral. També busca sensibilitzar la societat i implicar les empreses en aquesta realitat, per a una inclusió real i necessària.

L’acte serà presentat per la periodista Elisenda Camps, directora i conductora del programa Tot és possible de RAC 1, i comptarà amb els participants dels programes laborals de Càritas que han volgut ser protagonistes de l’exposició, cedint-nos la seva imatge i testimoniatge de les seves emocions.

L'exposició es pot visitar fins el 25 de juny a l'estació de tren de Girona i del 25 de juny al 10 de juliol a l'estació d'alta velocitat de Figueres.

Us animem a visitar-la!
TARGETO INVITACIO EXPOSICIO FOTOGRAFICA.pdf
07 Juny 2014

VI Festa Solidària Apadrinar un Avi

Un projecte intergeneracional. Joves implicats en l´acompanyament de la gent gran.

Divendres 6 de juny tindrà lloc la VI Festa Solidària "Apadrinar un Avi", que organitza anualment el programa de Gent Gran de Càritas Diocesana de Girona, per celebrar el fi de curs amb els joves estudiants, els avis "apadrinats" i totes les persones implicades en el projecte.

Tindrà lloc a partir de les 17 h de la tarda a l’EspaiCaixa Girona (p/. Poeta Marquina, 10).

Programa:

17,00h Benvinguda i presentació de l’acte
17,15h Experiències Intergeneracionals
17,45h Diverses actuacions
18,30h Pica-pica

Durant l’acte es farà entrega dels certificats de col·laboració als joves voluntaris del projecte.

Col·laboren: Obra Social “la Caixa”, EspaiCaixa Girona, Embotits Boadas …

1234567891011121314151617181920