Home >> Diem >> Agenda d'activitats

Històric: Agenda d'activitats

04 Maig 2014

Fideuada Solidària a favor de Càritas Lloret de Mar

L'Associació cultural extremeña de LLoret de Mar organitza pel proper diumenge 4 de maig, una fideuada solidària a favor de Càritas Lloret de Mar. L'àpat es celebrarà a la Font de la Kaikuta (Rieral) de Lloret de Mar.
Preu del tiquet: 2€/persona
Gràcies per la vostra participació.
Cartell Fideuada solidària
26 Abril 2014

THE PEPPER POTS en concert a favor de Càritas

THE PEPPER POTS, Counting Off i The Funk Boss Brothers actuaran junts el proper 26 d´abril a favor de Càritas Girona.
The Pepper Pots són els cap de cartell d´un concert solidari organitzat pels Manaies de Sant Daniel en benefici de Càritas Girona.

La cita, que es celebrarà el dissabte 26 d'abril a la Mirona, unirà el soul reivindicatiu de The Pepper Pots amb Counting Off Group i The Funk Boss Brothers.
Amb el concert solidari a la sala saltenca els gironins posaran en pràctica el missatge del seu darrer disc, We must fight, el seu treball combatiu i on fan una crida a implicar-se i continuar lluitant.

Punts de venda
Les entrades pel concert solidari del 26 d'abril costen 10€ i es poden adquirir de manera anticipada als centres cívics del Barri Vell-Mercadal, el Pla de Palau i Santa Eugènia, a la Llibreria 22, la Llibreria Diocesana, Stein, Càritas Girona, Discos Coll i al web de la sala La Mirona.

No us perdeu aquesta gran actuació. Us animem a participar de la solidaritat a través de la música!
24 Abril 2014

Presentació Memòria 2013 de l´Àmbit Laboral de Càritas

El dijous 24 d´abril, a les 11h del matí, a la sala polivalent de Càritas Diocesana de Girona, presentem les dades dels programes laborals i d´Ecosol, l´empresa d´inserció de Càritas, i farem un balanç de totes les activitats que hem realitzat durant el 2013.

Intervendran:
Raquel Carrion, responsable de l'àrea d'acció social de Càritas Diocesana de Girona
Anna Güell, gerent d'Ecosol,SL - Empresa d'inserció de Càritas Diocesana de Girona

A Càritas oferim a través dels programes laborals, itineraris integrals d'inserció que permeten diagnosticar la situació concreta de cada persona i fer un acompanyament en el seu procés d'inserció sociolaboral. Càritas atén aquelles persones amb greus dificultats per trobar un treball i que tenen problemes per afrontar altres aspectes de la seva vida. L'orientació i la formació són dues de les principals eines per fer possible la igualtat en l'accés a un lloc de treball digne.
1234567891011121314151617181920