Home >> Diem >> Agenda d'activitats

Històric: Agenda d'activitats

26 Març 2014

Taula rodona El dret a la igualtat d´oportunitats de les dones al segle XXI

Taula rodona "El dret a la igualtat d´oportunitats de les dones al segle XXI", reflexionarem sobre el paper que desenvolupen les dones en l´àmbit laboral.
Intervendran: Josefina Surina, coordinadora de l´Institut Català de les Dones a Girona; Dolors Bassa, secretària general d´UGT a comarques gironines; Sílvia Paneque, empresària del grup "Les 12 dones CRACK"; i Raquel Carrión, cap de l´àrea d´acció social de Càritas
Moderarà l'acte, la periodista Rosa Gil
Lloc: Casa de Cultura de Girona, sala B
Hora: 19h
24 Març 2014

Presentació de l´estudi L´acció social des de les entitats d´Església.

El dilluns 24 de març es presenta l´estudi "L´acció social des de les entitats d´Església. El seu paper en la cohesió social a Catalunya", promogut per la xarxa d´Entitats Socials d´Esglèsia, que tindrà lloc a l´Auditori del Centre EspaiCaixa de Girona (plaça Poeta Marquina, 10). El dilluns 24 de març es presenta l'estudi "L'acció social des de les entitats d'Església. El seu paper en la cohesió social a Catalunya", promogut per la xarxa d'Entitats Socials d'Esglèsia, que tindrà lloc a l'Auditori del Centre EspaiCaixa de Girona (plaça Poeta Marquina, 10).

Veure programa

Inscripcions
20 Març 2014

Dimarts,11 de febrer, tindrà lloc la jornada "Coneguem els beneficis directes en la contractació de determinats col·lectius de treballadors/es", a l´espai CaixaForum de Girona.
La jornada organitzada per la Fundació Pimec i Incorpora, té l´objectiu d´explicar a les empreses els beneficis econòmics i socials que es poden obtenir per la contractació de persones que es troben en situació de reinserció laboral.
Des de Càritas Diocesana de Girona participarem donant el testimoni d´un participant dels nostres programes laborals i que s´ha insertat a l´empresa ordinària a través del programa Incorpora.

Trobareu la informació de la jornada i el formulari d´inscripció en a l´enllaç següent:
1234567891011121314151617181920