Home >> Diem >> Agenda d'activitats

Històric: Agenda d'activitats

16 Març 2014

Concert benèfic a favor de Càritas

Us convidem al concert solidari que tindrà lloc el proper diumenge, 16 de març, a les 18h, al teatre Mundial de la Bisbal d´Empordà.
Us convidem al concert solidari que tindrà lloc el proper diumenge, 16 de març, a les 18h, al teatre Mundial de la Bisbal d'Empordà.
Hi esteu tots convidats!
13 Març 2014

Concert benèfic a favor de Càritas

Música i solidaritat, un pla perfecte
Música i solidaritat s’uneixen el proper dijous 13 de març, per oferir-nos el concert “OasiAlMar, de Catalunya a Portugal i Brasil” a favor de Càritas Diocesana de Girona. La Gemma Carreras i en Pol Oñate, els autors, defineixen el concert com un viatge a través del mar, per conèixer les diferents cultures i alhora també per donar a conèixer la música catalana arreu del món. La parella forma un duet perfecte: ell, pianista invident amb una sensibilitat especial i ella, apassionada per la música ens oferiran un viatge que començarà a Catalunya i viatjarà a través del mar fins arribar a Portugal i Brasil, bevent d’autors com Càstor Pérez, Antonio Zambujo, Jobim, Chico i Buarque entre altres”, segons explica la veu femenina del grup.
El concert, emmarcat dins els actes de celebració del 50è aniversari de Càritas, es celebrarà el proper dijous, 13 de març, a les 20h, a l’auditori Viader, de la Casa de Cultura de Girona. El grup musical anima a participar de la solidaritat a través del concert.
09 Març 2014

DANSEM, V espectacle de dansa solidari

DANSEM és un espectacle de dansa variat on, diferents grups d’estils i edats exposen les seves idees i creacions i alhora que esdevenen portadors d’esperança per a moltes persones en dificultats econòmiques i socials.
Enguany celebrem el 5è aniversari d’aquest esdeveniment que, any rere any, esdevé un èxit absolut de públic que es va fidelitzant gràcies a l’atractiu d’un espectacle dinàmic i divers: Ballet, Tango, Ball de saló, Dansa oriental, Hip Hop, Fusió tribal, Funky, Flamenc, Jazz, Contemporani, Cabaret...
És un espectacle solidari que es realitza gràcies a diverses escoles i companyies de dansa de Girona i Salt i d’artistes convidats de diferents llocs del país. I gràcies també a empreses patrocinadores i a les administracions que cedeixen els teatres.  Els ingressos de les entrades són destinats integrament a Càritas.

Les funcions seran:
Dissabte, 1 de març, a les 9 del vespre, al Teatre de Salt.
Diumenge, 9 de març, a les 7 de la tarda, al Teatre Municipal de Girona

Consulteu punts venda entrades