Home >> Diem >> Agenda d'activitats

Històric: Agenda d'activitats

01 Desembre 2014

Formació Programa Gent Gran- Apadrina un Avi

-Dimecres 3 de desembre,a les 17.15h als locals de Càritas Palafrugell. Formació bàsica als joves que comencen el servei.
-Divendres 5 de desembre, a les 16.30h, a la residència de gent gran de Cadaqués. Formació bàsica als joves que comencen el servei.
29 Novembre 2014

Concert Llegendes del Pop@Rock de la Simfònica i Corda de Catalunya

El concert es celebrarà el proper dissabte 29 de novembre a les 19h.
Gràcies a la col·laboració de la Fundació Metalquimia, Càritas disposa de 150 localitats. El preu de l´entrada es destinarà en la seva totalitat als programes d´Acció Social de l´entitat.

Les entrades tenen un preu de 25e (Platea A, Platea lateral parells/imparells, i Llotja parells/imparells) o de 15€ (Amfiteatre laterals i central).
Per més informació o compra d'entrades - clicar aquí
27 Novembre 2014

Flashmob per un habitatge digne i adequat

Acte de sensibilització i denúncia dins la "Campanya de les persones sense llar". Al carrer, a diferents localitats de tot l´Estat, el dijous 27 de novembre construirem una cassa, entre tots, amb tetrabriks.
 A Girona, serà a les 12h., davant la seu de la Generalitat (Plaça Pompeu Fabra, 1). En acabar l'acte es lliurarà a la Generalitat un document amb el posicionament de Càritas sobre el tema, la denúncia que fa de la situació de manca d'habitatge i el que demana amb urgència a l'administració pública, que és qui té el deure de resoldre-la.

Us convidem a participar-hi!

1234567891011121314151617181920