Home >> Diem >> Agenda d'activitats

Històric: Agenda d'activitats

06 Febrer 2015

Cantata per la Pau, UAP!15

Més de 1000 joves de 30 instituts de les comarques gironines participen en la 7a edició de la Cantata per la Pau.
Un espectacle músic-teatral de suport als projectes de Càritas i Oxfam Intermón per canviar vides aquí i al Txad

Els propers 5 i 6 de febrer es celebrarà la 7a edició de la Cantata per la Pau, UAP! 15, per commemorar el Dia Internacional de la no-violència i la Pau, al Teatre Municipal de Girona. Aquesta iniciativa, organitzada pel Grup de Treball musical de Secundària de Girona, Intermón Oxfam, Càritas Diocesana de Girona i l’Ajuntament de Girona, comptarà amb la participació de 1000 alumnes de 30 instituts de la província de Girona.
L’UAP! es defineix com una cantata de caire solidari, interpretada pels alumnes dels centres de secundària, on a través del cant es persegueix un objectiu ben ambiciós i lloable: la cançó com un instrument per fomentar la pau. Segons Mercè Rigau, professora i artífex de la cantata, “A través de la música i el teatre, l’alumnat es converteix en el protagonista d’un relat de contingut i amb esperit crític”. Educar en valors i incentivar el compromís dels més joves és responsabilitat de tots: mares, pares, mestres, ciutadans i administracions. Aquest any, els beneficis de la cantata aniran destinats a Intermón Oxfam i Càritas Diocesana de Girona. Dues entitats que fan possible que els recursos de les entrades per als concerts, es destinin a projectes solidaris en països en vies de desenvolupament i a l’atenció a l’ infància en risc d’exclusió a casa nostra.

FUNCIONAMENT DE LA CANTATA – COMPRA D’ENTRADES
En aquesta edició es faran 6 audicions, entre el dijous 5 i el divendres 6 de febrer, dirigida a tots els companys dels instituts; Les funcions del divendres a la tarda, 18h i 20h seran per a les famílies i el públic en general. Les entrades es poden comprar a la botiga d’Intermon Oxfam de Girona, pujada del Pont de Pedra.  Davant la bona acollida i l’elevat nombre d’entrades venudes fins al moment, s’ha decidit ampliar el número de sessions amb una representació nocturna, el mateix 6 de febrer, a les 22h.
02 Febrer 2015

Obra de teatre Còmplices, a la Bisbal d´Empordà

Diumenge 1 de febrer, Joan-Enric Carreras presenta l´obra de teatre d´Isabel-Clara Simó "Còmplices" l´obra més aplaudida de l´any.Els beneficis aniran a favor de Càritas La Bisbal d´Empordà.
Us esperem el diumenge 1 de febrer, a les 19h al teatre Mundial de la Bisbal d´Empordà

28 Gener 2015

Cicle de conferències de Càritas Garrotxa

Càritas Garrotxa, juntament amb l´arxiprestat de l´Alt Fluvià, ha programat un cicle de conferències que porta per títol "Una mirada crítica a la societat actual".
El primer convidat serà el filòsof i teòleg Francesc Torralba, que el proper dimecres 28 de gener reflexionarà sobre si és possible una societat més humana i més justa. Serà a 2/4 de 8 del vespre al Casal Marià d'Olot.

I el 9 de març, també a 2/4 de 8 del vespre i al Casal Marià d'Olot, la filòsofa Elvira Duran parlarà sobre com canviar l'economia i es preguntarà si cal anar cap a l'eradicació de la pobresa o cap a un repartiment de la riquesa.

Veure programació