Home >> Diem >> Agenda d'activitats

Històric: Agenda d'activitats

24 Març 2015

Espai de reflexió amb motiu de la Quaresma

Càritas Garrotxa i les Parròquies de l´Alt Fluvià organitzen conjuntament un espai de reflexió amb motiu de la Quaresma. La trobada es farà el dimarts 24 de març als locals de Càritas Garrotxa (Ronda dels Paraires, 1 d'Olot), i Mn. Esteve Sureda, Delegat Episcopal de Càritas Diocesana de Girona, oferirà la conferència "El compromís pels altres des de l'Evangeli".

L'acte és obert a tothom
Espai reflexió Càritas GARROTXA.pdf
19 Març 2015

Presentació llibre Jesús, Alliberador o Sectari?

L´editorial Claret té l´honor de convidar-vos a la presentació del llibre "Jesús, Alliberador o Sectari?.
Intervindran en l´acte Mons. Francesc Pardo, bisbe de Girona, Josep Roca, misisoner claretià i Joan Masferrer, psicòleg i autor del llibre.

Joan Masferrer ha volgut analitzar en aquesta obre des d´un punt de vista psicològic la persona de Jesús de Natzaret, ja que tota la informació que tenim d´Ell i la seva manera de comportar-se desperta en molta gent, encara avui, una admiració sense precedents. Per a d´altres, en canvi, suscita controvèrsies, burles o ironies. El que està clar és que a ningú deixa indiferent. Agraïm la iniciativa de l'autor, Joan Masferrer, per cedir-nos els drets d'autor del llibre.
16 Març 2015

Cicle de conferències de Càritas Garrotxa

Càritas Garrotxa, juntament amb l´arxiprestat de l´Alt Fluvià, ha programat un cicle de conferències que porta per títol "Una mirada crítica a la societat actual".
El primer convidat serà el filòsof i teòleg Francesc Torralba, que el proper dimecres 28 de gener reflexionarà sobre si és possible una societat més humana i més justa. Serà a 2/4 de 8 del vespre al Casal Marià d'Olot.

I el 9 de març, també a 2/4 de 8 del vespre i al Casal Marià d'Olot, la filòsofa Elvira Duran parlarà sobre com canviar l'economia i es preguntarà si cal anar cap a l'eradicació de la pobresa o cap a un repartiment de la riquesa.

Cartell cicle xerrades 2015 (1) (1).pdf