Home >> 52 Càritas A prop teu >> Malgrat de Mar

Horaris
Horaris d'atenció telefònica:
Dilluns de 10 a 12h
Horaris d'atenció al públic:
Dilluns de 10 a 12h

Càritas Parroquial de Malgrat de Mar
c/ Abat Oliba 9
08380 Malgrat de Mar

Rectoria:
c/Passada, 10
malgrat@caritasgirona.cat
parroquia.malgrat@gmail.com

Què fem

Aliments: dimarts de 9:30h a 11h i de 16 a 17h.

Servei d’Acollida:és la porta d'entrada a Càritas. El seu objectiu és escoltar, valorar la situació i després d'un diagnòstic, fer les corresponents derivacions per tal d'intentant cobrir primer les necessitats més bàsiques i elaborar un pla de treball juntament amb Serveis Socials, per mirar de superar la situació presentada. Dilluns de 10 a 12h.

Ser Gran en Dignitat: és un servei de companyia, escolta, conversa i afecte, intentant millorar l'autoestima i el benestar de les persones grans. Es fa una visita setmanal d'una persona voluntària, ja sigui en una residència o en el domicili de la persona gran. L'horari és a convenir entre les dues parts.

Taller de costura: és un servei per iniciar les persones a saber fer diversos arranjaments a la roba, així com aprendre a cosir a màquina i altres tipus de labors com punt de mitja o ganxet. També es procura que serveixi per relacionar les diferents cultures de les persones que hi assisteixen. De dilluns i dijous de 15:15h a 16:45h.

TALC (Taller d'Acollida Lingüística i Cultural): és un servei que pretén promoure l'acollida dels diferents col·lectius immigrants i facilitar-los la inserció a través de la formació. S'ofereix aprendre a parlar el català i conèixer diferents aspectes de la nostra cultura, en un context de facilitar la relació i la bona convivència entre les diferents cultures. Dimarts de 9:30h. a 10:30h. i dimecres de 15:15h A 16:15h.

Apadrinar un avi

Botiga-Rober " La Calaixera":
C/ Abat Oliva, 9 Tel. Tel. 93 765 50 06
Horari: Dilluns a Dijous de 17 a 19:30.
Es recicla roba de segona mà en bon estat, oferint-la a tothom qui vulgui a canvi d'un preu simbòlic, per ajudar així, a fomentar-ne el consum responsable. Si alguna persona no pot pagar aquest preu simbòlic, ha d'anar al servei d'acollida per fer-ne la valoració i si cal, poder donar-li la roba gratuïtament.