Home >> Diem >> Notícies >> Càritas llança una campanya per impulsar el compromís de socis i donants

Càritas llança una campanya per impulsar el compromís de socis i donants

Càritas Diocesana de Girona posa en marxa una campanya dirigida a tota la ciutadania per reforçar la base social i augmentar el compromís de socis i donants amb els projectes de lluita contra la desigualtat social. L’acció porta per lema “Sigues part de la solució contra la pobresa. Fes-te de Càritas!”.

Fer-se de Càritas com a donant és sumar, participar, construir, pertànyer a un gran grup humà de persones implicades de forma activa en la construcció del bé comú. I és, també, una resposta a la crida a ser comunitat, que promou l’entitat a través de la campanya de sensibilització institucional d’enguany. El fet de compartir és un element clau del model d’acompanyament de Càritas, caracteritzat per l’escolta, el diàleg i la cerca d’oportunitats per a les persones més vulnerables.

La campanya se centra en la imatge d’una mare i una filla a la llar, a les fosques, en una situació de pobresa i precarietat sobrevinguda, que és un fenomen molt freqüent en l’actualitat. Dolors Puigdevall, directora de Càritas Diocesana de Girona, considera que “és una campanya que pot ser incòmoda, perquè la imatge presenta una realitat molt dura, però també inclou una crida a l’acció per revertir aquestes situacions de manera positiva”.

Les aportacions de les persones sòcies i donants de Càritas es destinen a finançar programes i projectes per acollir i acompanyar les persones que pateixen exclusió social, que no poden accedir al dret bàsic a l’alimentació, a un habitatge digne o a una feina decent, els infants amb desigualtat d’oportunitats a l’escola i la gent gran que viu en solitud.

Us animem a ajudar-nos a difondre la campanya.

Donatius:
ES88-2100-0002-53-0200129121
ES38-1491-0001-26-2073033124

Vídeo de la campanya a Youtube

Fotògrafia: Elisenda Soler Ruiz

Cartell A2 amb alta qualitat Falca de ràdio Banner web Cartell web Capçalera Facebook Capçalera Twitter Vídeo (480p) Vídeo (720p)