Home >> Col·labora >> Llibres solidaris

Llibres solidaris

La Cuina a Cadaqués

Receptes de plats, postres i còctels d'un grup de restaurador de Cadaqués i del seu entorn

31 professionals de la gastronomia s’han implicat en la publicació d’aquest llibre de receptes promogut per Càritas Cadaqués. El llibre compta amb un pròleg del xef Joan Roca. Hi trobareu receptes molt diverses, que inclouen plats, postres i còctels. La publicació té una acurada edició i incorpora fotografies, a càrrec d’Andrea Resmini, de cada recepta, dels seus autors i de l’entorn privilegiat de la vila i del Cap de Creus. Entre els plats, hi podem trobar propostes tradicionals de la zona, com la coca de sardines o les burilles, però també d’altres de molt més sofisticades, per als més atrevits als fogons, com un flam d’albergínia amb comí o un caneló d’ànec amb crema de foie i parmesà.

Un objectiu soldiari

La cuina a Cadaqués és un receptari solidari pensat per compartir el llegat culinari de la vila,  donar visibilitat a Càritas i a l’acció social que desenvolupa tant a Cadaqués com arreu del territori i obtenir recursos per continuar treballant per la dignitat de les persones.

Com aconseguir-lo

El podeu adquirir posant-vos en contacte per correu electrònic a cadaques@caritasgirona.cat, als restaurants participants i a altres establiments col·laboradors de la vila. Per adquirir-lo a través d'Internet, cal anar a Donatius i socis, i fer una aportació de 15€, especificant el concepte "Llibre de cuina" on posa "Indicar Càritas". No oblideu el vostre nom i adreça. El llibre el rebreu a l'adreça especificada en un parell de dies.

Moltes gràcies per col·laborar amb Càritas.

La cuina a Cadaqués