Home >> Col·labora >> Sopar Solidari

Sopar Solidari

La Màgia de la Solidaritat

Mas Marroch acollirà la celebració de l’acte La Màgia de la Solidaritat el 26 d’octubre

L’espai Mas Marroch de Vilablareix, gestionat per l’equip d’El Celler de Can Roca, serà l’escenari de la vetllada La Màgia de la Solidaritat, organitzada per Càritas Diocesana de Girona la nit del dijous 26 d’octubre a dos quarts de nou. L’acte té per objectiu difondre els èxits i els reptes de l’acció social de l’entitat, ampliar la base social de socis i donants, i recaptar fons per als seus programes i projectes dedicats a les famílies amb infants que es troben en risc d’exclusió social. Segons l’última memòria de Càritas Diocesana de Girona, el 57% de les famílies ateses té fills menors a càrrec i un 13% de les persones ateses per l’entitat té menys de 18 anys. Gairebé un miler d’infants i joves van ser atesos pels serveis educatius de Càritas durant el darrer curs per garantir-los l’igualtat d’oportuntitats.

La Màgia de Solidaritat s'iniciarà amb una recepció i un aperitiu, seguits d'un sopar exclusiu amb el prestigiós segell dels germans Roca, acompanyat per un espectacle de màgia inspirat en els valors de la solidaritat, de la mà de David el Mag i Carles el Mag. L’acte finalitzarà amb un sorteig extraordinari a benefici de Càritas i diverses sorpreses.
Convideu les vostres amistats a passar una nit molt especial i col·laborareu amb nosaltres perquè les persones en risc d'exclusió social puguin viure amb dignitat.

El preu del sopar és de 75€*. Tots els beneficis es destinaran al finançament dels programes i projectes de l'àmbit d'infància i família de l'entitat. Si no pots assistir-hi però vols col·laborar amb Càritas, fes un donatiu.

Telèfon:
Correu: soparsolidari@caritasgirona.cat

Horari de l'acte

20:30h Copa de benvinguda i aperitiu
21:00h Sopar
23:00h Espectacle de màgia
23:30h Clausura

*Els primers 150€ donats (en el conjunt dels teus donatius com a contribuent) desgravarant un 75% a la teva declaració de la Renda.