Home >> Col·labora >> Fes-te voluntari

Fes-te voluntari

Vols col·laborar?

Tens inquietuds i et vols implicar? Des de Càritas Diocesana de Girona t'oferim més de 30 projectes on poder participar. Aquests van des de donar suport en cursos de llengua o alfabetització digital per a adults fins a acompanyar en el reforç educatiu a infants. També pots visitar persones grans que es troben en residències o ajudar en tasques administratives o de gestió de l'entitat. No ho dubtis i forma part del nostre voluntariat!

- Contacta amb nosaltres:

Tel. 972 20 49 80
E-mail: voluntariat@caritasgirona.cat

- Omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu.

- Passa´t per qualsevol seu de Càritas propera al teu domicili. T’informarem sense cap compromís.

Ofertes actuals de voluntariat (febrer 2024):

Recepció (Administració): Es necessita voluntariat per garantir una bona atenció a les persones que s'adrecen i/o treballen a l'entitat. Gestió i recepció de trucades, correus electrònics, correspondència. Gestionar el calendari de reserves de les sales i espais de reunions. Revisar l'ús de les instal·lacions. Suport en tasques administratives.
Lloc: Pujada de la Mercè, 8, GIRONA.
Horari de matins.

Servei d'Intervenció Educativa. Es necessiten persones arreu de la diòcesi de Girona per acompanyar infants i joves vulnerables en l'àmbit acadèmic, social i emocional. Horari del voluntariat a concretar.

En Bona Companyia de Càritas a Cassà de la Selva: Es necessita voluntariat per acompanyar persones grans en situació de solitud, a través de visites periòdiques de persones voluntàries, per tal de millorar la seva autoestima, benestar personal i autonomia. Horari del voluntariat a concretar.

Amb la col·laboració del Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya.

Fes-te voluntari ARA

Home Dona
Idioma: Català Castellà
Has fet voluntariat anteriorment? Si No
 Accepto condicions
Escriu el codi:

Què fem a Càritas Diocesana de Girona?

Acollim les persones que es troben en situació o risc de pobresa i exclusió social, especialment les més vulnerables, acompanyant-les en el seu procés de promoció i desenvolupament integral, analitzant i incidint en les causes de la pobresa i treballant per la justícia social.

Això no seria possible sense la implicació desinteressada i altruista de més dos mil persones voluntàries que contribueixen a fer-ho possible aportant el seu temps i experiència.

T´animem a conèixer millor què significa ser voluntari a Càritas, consultant la nostra Carpeta de benvinguda.

Carpeta_de_benvinguda.pdf

Suma’t a la nostra tasca:

- Suport escolar i activitats educatives amb infants i joves.
- Acompanyament a gent gran en situació de solitud.
- Tallers d’aprenentatge oral del català per a persones nouvingudes, espais relacionals...
- Acompanyament a la inserció laboral de joves i adults.
- Suport psicològic, activitats formatives i tasques d’acompanyament a persones en situació d’alta vulnerabilitat.
- Tasques de sensibilització, comunicació, administració, gestió interna...

Altres formes de col·laborar

A més a més de ser voluntari o donant de Càritas, també et proposem altres formes de col·laboració:

- Si ets propietari d'un pis buit, cessiò temporal de pisos per a projectes d'habitatgedestinats a persones i famílies amb greus dificultats per accedir al mercat de l'habitatge.
- Si ets un empresari, fomenta la contractació regular i estable. Tambè t'oferim assessorament legal per a la contractació d'immigrants.
- Si la vostra familia necessita una persona per tasques domèstiques o de cura d'un familiar,fomenta la contractació regular i estable. Et podem assessorar de les possibilitats que ofereix la legislació vigent.
- Si coneixes alguna persona que necessiti l'ajut de Càritas, fes-nos-ho saber.
- Si coneixes alguna persona que vulgui ser voluntària, sòcia o donant, proporciona-li el nostre e-mail de contacte i el nostre web.
- Si coneixes alguna altra forma de solidaritat, comparteix-la amb nosaltres perquè en poguem fer difusió.