Home >> 52 Càritas A prop teu >> L'Escala

Horari i on som

Acollida: dilluns i dijous de 9:30 h a 12:30 h
Rober: dimarts de 16 h a 18 h i dimecres de 10 h a 12 h
Recollida de Roba: Els dies de funcionament del Rober i a través dels contenidors d'Ecosol.

Càritas L´Escala
C/ Del Port, 49
17130 L´Escala
directiva.lescala@caritasgirona.cat

Què fem

ACOLLIDA I ACOMPANYAMENT

Servei d’Acollida i Acompanyament Integral
Escoltem les persones que s’adrecen a Càritas per millorar la seva situació i establim amb elles un pla de treball, coordinat amb altres agents del territori, per ajudar a superar les situacions de vulnerabilitat.

COBERTURA DE NECESSITATS BÀSIQUES

Servei d’Ajuda Econòmica (SAE)
Oferim ajudes econòmiques puntuals a famílies en situació d’alta vulnerabilitat, per fer front a despeses molt bàsiques, mentre treballem amb la persona per a revertir aquesta situació.

Rober
Cobrim les necessitats bàsiques de roba en el marc d’un espai de reciclatge que promou els valors de sostenibilitat i solidaritat entre les persones, i ofereix un punt de trobada i atenció a persones en situació de vulnerabilitat.

ACOMPANYAMENT A LES PERSONES GRANS

En Bona Companyia
Acompanyem persones grans en situació de solitud, a través de visites periòdiques de persones voluntàries, per tal de millorar la seva autoestima, benestar personal i autonomia.

Àncora
Potenciem una comunitat atenta i implicada en el benestar de les persones grans, i oferim espais oberts per compartir activitats i prevenir l’aïllament, on tota la població és convidada a participar.

INFÀNCIA, JOVES I FAMÍLIA

Servei d’Intervenció Educativa (SIE)
Oferim un espai de relació, treball en valors i reforç educatiu, a estudiants de primària i/o secundària en situació de vulnerabilitat, per contribuir a garantir la igualtat d’oportunitats en l’educació de tots els infants, comptant també amb les seves famílies i de forma coordinada amb l’entorn social i educatiu.

Memòria l´Escala 2022 Memòria l´Escala 2021 Memòria l´Escala 2020 Memòria l´Escala 2019 Memòria l´Escala 2018 Memòria l´Escala 2017 Memòria l´Escala 2016 Memòria l´Escala 2015 Memòria l´Escala 2013