Home >> 52 Càritas A prop teu >> Roses

Què fem

ACOLLIDA I ACOMPANYAMENT

Servei d’Acollida i Acompanyament Integral
Escoltem les persones que s’adrecen a Càritas per millorar la seva situació i establim amb elles un pla de treball, coordinat amb altres agents del territori, per ajudar a superar les situacions de vulnerabilitat.
C/ Mossèn Carles Feliu,18.
Dilluns de 10 h a 12 h, amb cita prèvia.

COBERTURA DE NECESSITATS BÀSIQUES

Centre de Distribució d’Aliments (CDA)
Cobrim les necessitats bàsiques d’alimentació i higiene de famílies en situació de pobresa econòmica, alhora que oferim suport i formació sobre alimentació i hàbits saludables, a través d’un projecte de partenariat amb diferents entitats i institucions públiques i privades.
C/ Dr. Fleming, 32.
Dimarts i dijous de 10 h a 13 h i dimecres de 15 h a 18 h. Cal tenir el full de derivació de serveis socials.

Rober
Cobrim les necessitats bàsiques de roba en el marc d’un espai de reciclatge que promou els valors de sostenibilitat i solidaritat entre les persones, i ofereix un punt de trobada i atenció a persones en situació de vulnerabilitat.
Botiga Botó d'Or: C/ Mossèn Carles Feliu, 20.
Horari d'hivern (actual): Dilluns de 10:30 a 12:30 i Dimarts de 16:30 a 18:30. Obert al públic i recollida de roba.

INFÀNCIA, JOVES I FAMÍLIA

Servei d’Intervenció Educativa (SIE)
Oferim un espai de relació, treball en valors i reforç educatiu, a estudiants de primària i/o secundària en situació de vulnerabilitat, per contribuir a garantir la igualtat d’oportunitats en l’educació de tots els infants, comptant també amb les seves famílies i de forma coordinada amb l’entorn social i educatiu.
C/ Peralada, 2.
Dimecres i divendres de 15:30 h a 18:30 h. Cal derivació de les escoles.

ECOSOL - EMPRESA D’INSERCIÓ
Fomentem l’economia social i la contractació de persones en risc d’exclusió a través dels serveis d’Ecosol, l’empresa d’inserció de l’entitat. Concretament a través de la contractació de personal per a gestió de magatzem.

Memòria Roses 2022 Memòria Roses 2021 Memòria Roses 2020 Memòria Roses 2019 Memòria Roses 2018 Memòria Roses 2017 Memòria Roses 2016 Memòria Roses 2015 Memòria Roses 2014 Memòria Roses 2013