Home >> 52 Càritas A prop teu >> Sant Feliu - Vall d'Aro

Dilluns i dimecres de 10h a 13:30h

Horaris d'atenció telefònica
Dilluns i dimecres de 10:30h a 13h

Càritas Sant Feliu - Vall d'Aro (agrupació de parròquies)
c/ Plaça Gaziel,1, baixos
17220 Sant Feliu de Guíxols
santfeliuvalldaro@caritasgirona.cat

Què fem

ACOLLIDA I ACOM PANYAMENT

Servei d’Acollida i Acompanyament Integral
Escoltem les persones que s’adrecen a Càritas per millorar la seva situació i establim amb elles un pla de treball, coordinat amb altres agents del territori, per ajudar a superar les situacions de vulnerabilitat.
Dilluns i dimecres de 10 h a 12:30 h, sense cita prèvia.

Fem Comunitat
Oferim espais de trobada oberts a tothom, on es realitzen diferents dinàmiques i activitats per tal d’afavorir l’empoderament de les persones, l’ajuda mútua i la participació en la vida social del territori.

Horts Comunitaris
Dinamitzem el cultiu de l’hort per part de persones participants, entenent que ajuda a millorar el benestar físic i emocional, alhora que afavoreix l’apoderament i els vincles entre les persones.

COBERTURA DE NECESSI TATS BÀSIQUES

Servei d’Aliments
Cobrim les necessitats bàsiques d’alimentació de persones i famílies en situació de vulnerabilitat, alhora que oferim formació en temes nutricionals, de salut i consum responsable.
Dijous i divendres de 16 h a 18 h, sense cita prèvia.

Rober
Cobrim les necessitats bàsiques de roba en el marc d’un espai de reciclatge que promou els valors de sostenibilitat i solidaritat entre les persones, i ofereix un punt de trobada i atenció a persones en situació de vulnerabilitat.
Parroquia de Vilartagues: C/ Lleida n. 84, Sant Feliu de Guíxols.
Dimecres de 10 h a 12 h, sense cita prèvia.

Servei d’Ajuda Econòmica (SAE)
Oferim ajudes econòmiques puntuals a famílies en situació d’alta vulnerabilitat, per fer front a despeses molt bàsiques, mentre treballem amb la persona per a revertir aquesta situació.

SENSE LLAR I HABITATGE

Servei en Drets Socials d'Habitatge
Assessorem i acompanyem persones i famílies amb dificultats relacionades amb l’accés a un habitatge digne, per tal de mediar i trobar solucions a aquestes situacions.

INFÀNCIA, JOVES I FAMÍLIA

Servei d’Intervenció Educativa (SIE)
Oferim un espai de relació, treball en valors i reforç educatiu, a estudiants de primària i/o secundària en situació de vulnerabilitat, per contribuir a garantir la igualtat d’oportunitats en l’educació de tots els infants, comptant també amb les seves famílies i de forma coordinada amb l’entorn social i educatiu.

Sant Feliu de Guíxols, primària: dimarts i dijous, de 17 h a 18:30 h.
Santa Cristina d'Aro, primària: Càritas Parroquial de Sta. Cristina d'Aro. C/ Msn Salvador Duran, 2. Dimarts i dijous, de 16:30 h a 18 h.
Santa Cristina d'Aro, secundària: Local del Punt Jove. C/ Dr. Casals, 45. Dimarts i dijous, de 18:15 h a 20:15 h.

Projecte d’Acompanyament a l’Escolaritat (PAE)
Acompanyem i donem suport a estudiants de secundària en situació de vulnerabilitat, i a les seves famílies, per lluitar contra l’absentisme i el fracàs escolar, en col·laboració amb els centres educatius.
Sant Feliu de Guíxols: dilluns i dimecres de 17 h a 19 h.

ASSESSORAMENT JURÍDIC

Servei d’Assessorament a l’Immigrant (SAI)
Proporcionem assessorament legal i suport jurídic per resoldre qüestions relacionades amb temes d’estrangeria.
Platja d'Aro i Sant Feliu de Guíxols.