Fi de curs dels serveis socioeducatius de Salt

2024-06-31-fi de curs Proinfància - retallada El divendres 7 de juny, al Parc Monar de Salt, s’ha celebrat la festa de cloenda del programa CaixaProinfància, amb la participació de les entitats que en formen part. L’activitat s’ha organitzat conjuntament entre el Casal dels Infants, Suara, l’Associació la Sorellona i Càritas Salt. Una seixantena d’infants i joves han participat als diferents tallers i han pogut gaudir d’un berenar saludable amb fruita. gràcies a la donació de melons i síndries de la Fruiteria Berga de Salt, i les aigües i sucs donats pel Banc d’Aliments de Girona.

Des de Càritas Diocesana de Girona volem agrair a la Fruiteria Berga de Salt i al Banc d’Aliments de Girona aquesta donació tan refrescant que ens ha acompanyat el dia de la cloenda del programa.

#AllàOnEnsNecessites

Visita el web de Càritas Diocesana de Girona

2024-06-31-fi de curs CPI Salt (1) - recorte 2024-06-31-fi de curs CPI Salt (2) - recorte 2

Entrades relacionades