XXVIII Mitja Marató de la Garrotxa

BIBLIOTECA_ITEMS_4242_CNO_MITJ___MARAT___2024_F3_W_300 El diumenge 21 d’abril s’ha dut a terme la “XXVIII Mitja Marató de la Garrotxa” i la “9a Cursa Popular de 10 km.” (la cursa del pernil), organitzades pel Club Natació Olot. La cursa col·labora amb els projectes de Càritas Garrotxa i, una vegada més, proposa una activitat esportiva o popular conjuntament amb una acció solidària.

Persones voluntàries de Càritas Garrotxa han col·laborat amb aquesta activitat, fent tasques de suport o de control, en agraïment per l’ajut que el club fa a l’acció social de Càritas.

Des de Càritas Diocesana de Girona volem agrair la solidaritat i col·laboració del Club Natació Olot amb qui unim forces per l’esport i la solidaritat!

2024-04-19-MITJA_MARATO Garrotxa BIBLIOTECA_ITEMS_4242_CNO_MITJ___MARAT___2024_F1_W_300

Entrades relacionades