Home >> Diem >> Agenda d'activitats

Històric: Agenda d'activitats

Primer Mercat de Nadal del Clúster Èxit

Ecosol, l´empresa d´economia solidària de Càritas Diocesana de Girona, Biodrissa, l´empresa d´horta ecològica de la Fundació Drissa, i Fundació Onyar impulsen la iniciativa.
Fins el 5 de gener, sota les voltes de l'avinguda Sant Francesc de Girona, trobareu el primer Mercat de Nadal que s'impulsa sota el paraigua del Clúster Èxit, amb l'objectiu de promoure la venda de productes fets al territori amb valor social. Concretament, s'hi poden comprar bicicletes i bosses de sac "Alma", fabricades per Ecosol, l'empresa d'economia solidària de Càritas Diocesana de Girona; sucs ecològics Biodrissa, de fruita i verdura acabats de fer i al gust del consumidor, elaborats per l'empresa d'horta ecologica de la Fundació Drissa, i pasta fresca ecològica i altres aliments envasats de la Fundació Onyar.

El Mercat de Nadal del Clúster Êxit estarà obert fins el 5 de gener de dilluns a dissabte i festius permesos en dies laborables, de 11.30 a 19.30 hores, sota les voltes de l'avinguda Sant Francesc de Girona. Amb aquesta iniciaiva, les tres entitats exploren noves vies per fer créixer les vendes, amb l'objectiu primer de mantenir els llocs de treball de les persones vulnerables i en risc d'exclusció a qui donen feina.

Recital de poemes Les veus de Salt

Recital de poemes, dijous 18 de desembre, a les 2030h al Centre d´Arts Escèniques El Canal de Salt. Les Veus de Salt és un recital de poemes en català i en alguna de les diferents llengües que conviuen a Salt, que per tercera vegada organitzem del CPNL (Oficina del Català de Salt) i Càritas Salt pels volts de Nadal. Aquest any tenim el goig d'ampliar la participació amb l'Escola d'Adults i l'IES Vallvera.

L'objectiu d'aquest acte és crear lligams, per mitjà de la poesia, entre les persones de diferents orígens que convivim a Salt i donar a conèixer tota la riquesa del llenguatge poètic expressat en la diversitat de llengües presents al nostre poble.

La presentacó anirà a càrrec del filòsof i catedràtic de la UdG, Josep Maria Terricabras.

Tots els poemes seran llegis dues vegades, una en la llengua original i l'altra en la seva traducció al català o traduïts a una altra llengua. Els poemes catalans seran de Joan Vinyoli, en motiu del seu centenari,i de Salvador Sunyer, en motiu de l'any dedicat a ell per celebrar els seus noranta anys.

Els lectors seran de l'Agrupació ESTIl Teatre i alumnes de català del CPNL o de l'Escola d'adults. I també hi haurà alguns poemes escenificats per alumnes de l'IES Vallvera.

Us esperem el dijous 18 de desembre, a les 20.30h, al Centre d'Arts Escèniques El Canal.
Es recolliran donatius per Càritas Salt.

Nadal de fruites - Concert de la coral Fructus Temporis

La coral Fructus Temporis oferirà el proper dissabte 13 de desembre, a les 7 de la tarda, a l´església del Tura d´Olot, un concert solidari a favor de Càritas Garrotxa.
El concert constarà de 12 peces que inclouran cançons tradicionals nadalenques i altres de tipologia diversa per tal de fer més amena la cantada.
Els benefics de la recaptació es lliuraran íntegrament a Càritas Garrotxa per a l'atenció de les persones més vulnerables de la nostra comarca.
Veure cartell