Home >> 52 Càritas A prop teu >> Garrotxa >> Notícies

Garrotxa > Notícies

Vols rebre les notícies al teu correu? Fes clic aquí
Juny

Cloenda de "Grans Moments" a Càritas Garrotxa

Aquests dies es du a terme la cloenda de diversos projectes de Càritas Garrotxa vinculats al curs escolar, com el de "Grans Moments".
Més de 50 joves han fet acompanyament a persones grans, aquests darrers vuit mesos, en alguna residència.
Un servei impagable.
Juny

Nova data per a la festa de final de curs a Càritas Garrotxa

Ateses les previsions meteorològiques que pronosticaven pluja per a la tarda del divendres dia 2; unes previsions de pluja que, finalment, s'han complert amb escreix. Ahir es va decidir suspendre la festa d'aquest divendres i traslladar-la al dia 16, també de juny, a les 6 de la tarda.
Esperem que la pluja, aquell dia ens respecti i es puguin dur a terme les activitats previstes.
Maig

Nou curs de formació per a futures cosidores

Ecosol, l'empresa d'inserció social de Càritas, està duent a terme un nou curs de formació per a futures cosidores del Cosidor a Càritas Garrotxa.
Oferir llocs de treball, amb formació qualificada, és el primer pas per a la normalització de la vida social de moltes persones.

Càritas Garrotxa celebra la festa anual el divendres 2 de juny

El divendres 2 de juny, Càritas Garrotxa celebrarà la seva festa anual amb assistència de participants dels programes, voluntariat i col·laboradors. Tots som convidats a la festa.
La trobada té una intencionalitat lúdica i de compartir una estona de manera amable i distesa.
Començarà a les 6 de la tarda i es convida els assistents que vulguin a dur alguna cosa de menjar o beure per compartir.

Participants de Càritas Garrotxa visiten l'Associació Marboleny

Algunes participants de Fem Comunitat han visitat l'espai de dansa de l'Associació Marboleny.
Una visita important per conèixer la cultura popular i la diversitat cultural del nostre país.

L'organització de la Caminada de Batet entrega el seu donatiu a Càritas

Els organitzadors de la XXXVII Caminada de Batet han fet entega avui del seu donatiu, de 3€ per participant, a Càritas Garrotxa.
Càritas ha agraït sincerament aquest gest solidari que es destinarà a la promoció de persones -totes elles dones- amb situació de vulnerabilitat, dins del programa del Pretaller.
Aquestes col·laboracions generoses ens fan més eficients i alhora més compromesos en la tasca pels més desfavorits.

Participants de Càritas Garrotxa visiten les colades de Sant Joan les Fonts

Participants de diversos programes de Càritas Garrotxa han visitat les colades basàltiques de Sant Joan les Fonts per escoltar de primera mà les explicacions sobre la configuració d'una part del nostre paisatge.
Poder rebre la formació sobre el terreny també ajuda a conèixer i a estimar el país que ofereix unes millors oportunitats per al present i per al futur.

Tan a prop i tan lluny!: Participants de Càritas visiten l'Espai Cràter

Unes 25 persones de diversos projectes de Càritas Garrotxa han visitat l'Espai Cràter per conèixer aquest punt cultural. Aquests programes i les visites que s'hi programen faciliten l'apropament a la cultura a persones que, tot i tenir-la a tocar, mai no hi accedirien.
Resulta paradoxal que, per a aquestes persones, la cultura i molts dels seus espais de referència puguin ser, per a elles, tan a prop i tan lluny alhora.

La XXXVII Caminada a Batet col·labora també amb Càritas

Unes 200 persones han participat aquest diumenge, 14 de maig, a la XXXVII Caminada de Batet de la Serra.
Els organitzadors ja havien informat prèviament els caminarires que amb la seva seva inscripció feien una aportació de 3€ a Càritas Garrotxa per a la capacitació integral de dones en situació de vulnerabilitat.
Càritas agraeix molt sincerament a l'organització aquest gest solidari i, a tots els participants el seu ajut i suport a aquest programa concret de Càritas Garrotxa.
37_CAMINADA_DE_BATET_DE_LA_SERRA.pdf

Participants de Càritas Garrotxa visiten la Cooperativa La Fageda

Un bon grup de participants a diversos projectes de Càritas Garrotxa han visitat les instal·lacions de la Cooperativa La Fageda.
Ha estat una visita molt profitosa per conèixer el funcionament d'una empresa local, coneguda sobretot per l'elaboració dels seus coneguts productes làctics. Però, sobretot ha permès als participants, acostar-se a un projecte social que desenvolupa una gran tasca i que, avui en dia, és un gran referent per a les  empreses i cooperatives que tenen una veritable funció social i promocional per a les persones amb altres capacitats.
Històric de notícies