Home >> 52 Càritas A prop teu >> Garrotxa >> Notícies

Garrotxa > Notícies

Vols rebre les notícies al teu correu? Fes clic aquí
Març

Alumnes del CFGM de l'Institut Montsacopa visiten Càritas Garrotxa

Una trentena de joves del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d'Atenció a les persones en situació de dependència (TAD) han visitat, aquesta setmana, Càritas Garrotxa per conèixer de primera mà l'activitat social que s'hi du a terme, els programes que s'hi desenvolupen, i per recollir algunes dades sobre la realitat de la pobresa a la nostra comarca.
Els joves han estat atesos pel coordinador i tècnic responsable del programa d'acollida i s'han mostrat molt interessats a informar-se d'una realitat, la de la pobresa, que han reconegut que coneixien molt poc.
Març

Bona participació a la Mitja Marató del CNO i a la Marxa de Bianya

Aquest diumenge s'ha dut a terme, la cursa de la Mitja Marató organitzada pel Club Natació Olot i, també, la LXII edició de la Marxa Popular de Bianya. Totes dues han tingut una bona participació i s'han desenvolupat de manera molt satisfactòria, cadascuna dins de la seva modalitat.
A banda d'oferir unes activitats saludables, que s'han dut a terme en uns espais paisatgístics de gran bellesa, ambdues han tingut en comú el seu compromís solidari amb la tasca de Càritas en la seva lluita contra la pobresa. Els diners que s'ingressin, en funció del nombre d'inscrits en les dues activitats esportives, es destinaran a donar suport als programes de Càritas per fer costat a les persones més vulnerablesde la comarca.

XLII edició de la Marxa de la Vall de Bianya

El proper diumenge, 12 de marc, es durà a terme la XLII edició de la Marxa Popular de la Vall de Bianya.
En aquesta ocasió la Marxa també és solidària amb Càritas Garrotxa, aportant a la nostra entitat 1€ per cada participant que s'inscrigui a la caminada.
La marxa sortirà del Centre Cívic d'Hostalnou, a partir de les 7 del matí i promet un recorregut molt amè i interessant per diferents punts de la vall, com es pot veure en els arxius annexos.
Una fatàstica manera de fer una caminada saludable i alhora solidària i de suport a la tasca de Càritas.
42a_Marxa_Vall_Bianya_Cartell.pdf
2023

En marxa la segona edició del Pretaller

Ja està plenament en marxa la 2a edició del Pretaller que organitza Càritas Garrotxa amb el suport de Dinàmig.
Després de l'èxit de l'edició del curs passat, es va veure la necessitat de continuar oferint aquest model de formació a persones sense cap experiència laboral per tal que les pogués capacitar per entrar amb normalitat al món laboral.
En aquesta edició es contiua oferint formació per a l'especialització de la neteja. Totes les persones inscrites aquest any són dones amb voluntat d'incorporació al món laboral.
2023

Dansem.Garrotxa, un gran festival de dansa i solidaritat

Aquest diumenge, al Teatre Principal d'Olot, s'ha dut a terme la 6a edició del Dansem.Garrotxa.
Aquest any han sigut 11 les escoles participants i que han ofert un excel·lent festival a les més de 300 persones que hi han assistit.
El públic ha sortit satisfet i engrescat de l'espectacle ofert pels grups de dansa de la comarca que aquest any han escollit de participar-hi.
Càritas s'ha felicitat de comptar amb el suport d'un grup tan nombrós d'escoles i de balladors que hi han participat de maneta totalment altruista.

Alumnes de 4t d'ESO de l'escola Cor de Maria visiten Càritas Garrotxa

Una cinquantena de joves de 4t d'ESO de l'escola Cor de Maria d'Olot han fet, avui, una visita a Càritas Garrotxa per conèixer les instal.lacions, però sobretot el treball social que s'hi du a terme en favor de les persones més vulnerables. Cal conèixer per entendre i per sentir-se interpel.lat per la realitat d'una pobresa que no sempre es veu.

Nova edició (la 6a) de Dansem.Garrotxa

Diumenge dia 12 de febrer, a les 5 de la tarda, al Teatre Principal d'Olot, tindrà lloc una nova edició (la sisena) de Dansem.Garrotxa. Un any més, el món de la dansa a la comarca es mobilitza en suport de Càritas Garrotxa, Dansa i solidaritat a favor de Càritas i de les persones més vulnerables del nostre entorn. Entrades ja a la venda a: https://olotcultura.koobin.cat/.

Olot TV i Ràdio Olot renoven el conveni de col·laboració amb Càritas Garrotxa

Joan Manel Robles, director gerent d'Olot TV i Ràdio Olot (Corisa Media Grup) ha renovat, per un any més, el conveni de col·laboració amb Càritas Garrotxa.
Càritas els ha transmès el seu agraïment per poder comptar amb la veu i altaveu dels principals mitjans de comunicació audiovisual i digital de la comarca, en favor de les persones més vulnerables.
2023

Signat el conveni de col·laboració entre el Club Natació Olot i Càritas Garrotxa

Aprofitant la presentació de la Mitja Marató, el Club Natació Olot i Càritas Garrotxa han signat, avui, un conveni de col·laboració. Una gran oportunitat per sumar moltes persones, sócies i simpatitzants, a la causa de Càritas en la lluita contra la pobresa i en favor de les persones més vulnerables de la nostra comarca.

A "Fem Comunitat" s'hi han ballat avui danses araneses

Continuen els tallers de dansa al Programa "Fent Comunitat" de Càritas Garrotxa, amb el suport de l'Esbart Marboleny.
Avui s'hi han fet danses araneses, amb vestimenta tradicional inclosa.
Tot plegat és molt més que dansa. Fets en el context del programa de Càritas esdevenen balls participatius i amb un valor afegit.
Històric de notícies