Home >> 52 Càritas A prop teu >> Garrotxa >> Notícies

Garrotxa > Notícies

Vols rebre les notícies al teu correu? Fes clic aquí
Gener

El Pessebre Vivent de Joanetes fa entrega del seu donatiu a Càritas Garrotxa

Avui, en el marc del dinar de cloenda, el president del Pessebre Vivent de Joanetes, acompanyat de la seva junta, i davant de la majoria de figurants del Pessebre, ha fet entrega del seu donatiu a Càritas Garrotxa. Un gest que va molt més enllà dels diners entregats perquè no té preu.
Gener

Càritas Garrotxa necessita dues persones voluntàries

Càritas Garrotxa necessita dues persones voluntàries per tenir cura d'infants mentre les seves mares participen en una formació. Es tracta d'un servei els dimarts i els dijous de 9:30 a 11.
Ens pots donar un cop de mà? Truca'ns: 972.272840. Moltes gràcies!
2022

Molt bona resposta dels seguidors de la UE Olot en el partit solidari per a Càritas

Els socis i simpatitzants de la UE Olot han respost molt satisfactòriament a la crida del club a assistir al partit solidari a favor de Càritas Garrotxa.
La recaptació ha sigut de 3.565€ que Càritas, que la nostra entitat destinarà a donar suport als programes socials previstos per a l'any 2023.
El partit ha comptat amb la col·laboració desinteressada de molts persones: en 1r lloc la UE Olot que s'ha fet càrrec de l'organització del partit i a més ha destinat la totalitat de la taquilla a Càritas; en 2n lloc el Barça B, que ha participat de manera totalment altruista en el matx; en 3r lloc, els socis del club que han pagat l'entrada; i en 4t lloc, la tripleta arbitral que han xiulat el partit de manera també gratuïta.
Un agraïment immens a tots.
2022

Presentat el nou partit de futbol solidari de la UE Olot

Avui s'ha fet la presentació als mitjans del partit anual de futbol de la UE Olot, a benefici de Càritas Garrotxa
Com és sabut aquest partit es va haver de suspendre el passat mes d'agost per culpa de les condicions meteorològiques excepcionals d'aquell dia.
El partit enfrontarà els mateixos rivals d'aleshores: la UE Olot i el Barça B i es disputarà a l'Estadi Municipal, el dijous dia 29 a les 18:30.
Aprofitant l'acte de presentació, s'ha fet també la signatura de la renovació del conveni de col·laboració entre ambudes entitats per a un més, amb els mateixos termes que es va signar el primer, l'any 2011.

Nois i noies de l'IE de Besalú col·laboren en el Gran Recapte d'aquest any

Després del Gran Recapte, un grup de nois i noies de l'IE de Besalú han volgut tancar la campanya amb una foto col·lectiva de record.
Sens dubte, la seva presència haurà ajudat a potenciar les col·laboracions en la campanya d'aquest any. Moltes gtràcies!
2022

El dilluns a la tarda vàrem celebrar la primera trobada de participants i voluntaris del projecte d’acompanyament a la gent gran En Bona Companyia. Amb motiu de les festes de Nadal ens vam reunir a la seu d’Olot de Càritas Garrotxa, on vam compartir una xocolata calenta, galetes i coca i, sobretot, abraçades, petons, converses i rialles. També vàrem entregar una felicitació de Nadal, una nadala i el núm. 3 de la revista Trenats, la revista intergeneracional en la qual els joves i les persones grans en són els protagonistes.
El resultat de tot plegat fou una tarda molt agradable i emotiva, i com diu el nostre nom, EN BONA COMPANYIA. Segur que ho repetirem.

2022

Tancament d'una nova campanya del SolidariSac

Aquesta setmana s'està fent el tancament de la campanya 2022 del SolidariSac de Càritas Garrotxa.
S'han servit 572 bosses més que l'any anterior i hem estat molt a prop de les 5.000 unitats venudes.
Hem de fer un agraïment immens a totes les empreses i particulars que, un any més, ens han fet confiança i, particularment també, a la trentena llarga de voluntaris que hi han treballat intensament.

Visita de l'alumnat de TALC i Fem Comunitat d'Olot a Can Trincheria

Aquesta setmana l'alumnat de TALC d'Olot, acompanyat dels seus professors, i els participants a Fem Comunitat de Càritas Garrotxa han fet una visita a la casa de Can Tricheria d'Olot per conèixer el seu patrimoni artístic i cultural i han aprofitat també per visitar el conegut pessebre monumental que conté.
El professor Joan Sala, d'una manera molt didàctica, s'ha fet càrrec de les explicacions que han suposat tota una descoberta per a tots els alumnes assistents, ja que cap d'ells no hi havia estat mai ni coneixia el valor artístic i patrimonial d'aquesta casa.

Grans Moments / Apadrinar un avi ha conclòs la formació inicial

El programa Grans Moments (que abans tenia per nom "Apadrinar un avi") ha conclòs aquests dies les sessions de formació inicial adreçades als 50 joves participants en l'edició d'aquest curs. Els nois i noies pertanyen a instituts de secundària d'Olot i de Besalú i, des de fa unes setmanes també, ja han entrat en contacte amb la persona gran que acompanyen i han començat a establir-hi el cicle de visites periòdiques.
El testimoni i el compromís d'aquests joves que, any rere any, se sumen al programa de Càritas Garrotxa són tot un exemple de la força i de la generositat amb què aquests joves s'impliquen en la construcció d'un món millor i més solidari.
2022

Renovació del conveni de col·laboració entre Pessebre Vivent de Joanetes i Càritas Garrotxa

Un any més, el Pessebre Vivent de Joanetes i Càritas Garrotxa han renovat el seu conveni de col·laboració.
Per a Càritas Garrotxa comptar amb el suport i la col·laboració del Pessebre Vivent de Joanetes suposa un repte, un estímul i, alhora, una responsabilitat.
Representants de Càritas, com ja és habitual, han assistit a la presentació als mitjans del cartell i de la nova edició del Pessebre, al local social de l'entitat, i han posat de manifest la constància de la col·laboraió d'aquesta junta amb Càritas així com la confiança que, any rere any, fan a la nostra nostra entitat.
Històric de notícies