Home >> 52 Càritas A prop teu >> Garrotxa >> Notícies

Garrotxa > Notícies

Octubre

Nou donatiu de Terra de Remences a Càritas Garrotxa

L'organització de la Marxa Cicloturística Terra de Remences ha fet efectiu avui a Càritas Garrotxa un important donatiu, en compliment del conveni que ambdues entitats tenen de col·laboració mútua.
Encoratja veure com el Club Ciclista Bas manté el seu compromis de col·laboració amb entitats socials de la comarca compromeses en la lluita contra la marginació i la pobresa de la comarca.
Octubre

Taula rodona Jornada del Treball Decent

Divendres 8 d'octubre es va dur a terme, a l'Espai Fòrum de Girona, una interessant taula rodona sobre el missatge d'aquest any de la Jornada per al Treball Decent: "Sense compromís, no hi ha treball decent".
La taula rodona, entre altres participants, va comptar amb la participació de l'empresari Mia Serrat, de la Vall d'en Bas.
El treball dignifica la persona, però, per a què aixo sigui possible, ha de ser digne.

Sessió de zumba a Fem Comunitat

Un grupet de persones del projecte Fem Comunitat han participat avui a una classe de zumba, dirigida per la professora Sussi Beiro.
Ha estat una bonica manera d'empoderar les persones i d'ajudar-les a creurte en les seves pròpies capacitats.

Dia Internacional de la Gent Gran

El proper 1 d'octubre se celebra el Dia Internacional de la Gent Gran.
És propi de les societats responsables tenir cura de les persones que han fet possible el que avui som i fem.
Per a Càritas, la Gent Gran és una prioritat.

Càritas Garrotxa necessita dos voluntaris de suport per al TALC

Càritas Garrotxa necessita dos voluntaris més de suport per a les classes de TALC: Tallers d'acollida lingüística i cultural.
No cal experiència prèvia en la docència.
Les classes es fan els dimarts i els dijous de 9'30 a 11 del matí.
Truqueu-nos i us informarem: 972.272840

Tornaboda a la Festa Major de Besalú

El dilluns 19 de setembre, a les 5 de la tarda, es recuperarà la Tornaboda que tanca la Festa Major de Besalú. Un any més l'organització de l'acte anirà a càrrec del voluntaris de Càritas Garrotxa a Besalú.
Tots els diners que s'hi recullin es destinaran als projectes socials de Càritas Garrotxa en la seva lluita contra la pobresa de la comarca.

Partit solidari UE Olot i Barça B

Aquest dijous s'ha fet la presentació del partit benèfic anual de la UE Olot a favor de Càritas Garrotxa. En l'edició d'aquest any, l'Olot s'enfrontarà al Barcelona B que ha acceptat generosament, també, aquesta confrontació.
Càritas Garrotxa ha agraït molt sincerament a la UE Olot la seva fidelització en la col·laboració amb Càritas. També ha fet un agraïment explícit a la seva Junta per mantenir el compromís de dur a la camiseta de tots els equips del club el logotip de Càritas, per tal de fer present la institució entre la massa social i arreu de la geografia on el club disputa els seus partits de futbol.
Agost

Compra de medicaments per a Ucraïna

Aquesta setmana s'ha fet efectiva la compra d'una nova partida de medicaments per a Ucraïna gràcies a la col·laboració ciutadana en les guardioles que Càritas Garrotxa va col·locar en diversos establiments de Besalú.
Càritas sempre estarà al costat de les persones que pateixen injustícia de qualsevol mena i en qualsevol circumstància.

Nou taller de Teatre a Càritas Garrotxa

Aquest estiu hem començat a Càritas Garrotxa un nou taller de Teatre. Hi participen de moment nou persones i tindrà una durada de cinc mesos.
Hem valorat el potencial del Teatre com a mitjà per expressar les pròpies problemàtiques, explotar la creativitat i donar veu a les vivències i preocupacions.
Fem una aposta per la paraula i per l'art per ajudar a créixer.
Juliol

A l'estiu també continua la formació del Pretaller

Aquest estiu continua la formació del Pretaller de Càritas Garrotxa.
La formació és la taula de salvació per a moltes persones i l'única sortida per trencar el bucle de la vulnerabilitat. A Càritas hi serem per fer-los costat!