Home >> 52 Càritas A prop teu >> Garrotxa >> Notícies

Garrotxa > Notícies

Vols rebre les notícies al teu correu? Fes clic aquí
Maig

El CNO entrega a Càritas l'ajuda per als programes socials

El CNO ha entregat a Càritas Garrotxa els diners per la col·laboració a la Mitja Marató 2024 organitzada pel Club.
Uns imports que sumen per fer front a la pobresa.
Abril

Primer dissabte de "Les 4 setmanes d'entrenaments amb cor"

Ja tenim a tocar el 1r dissabte de "Les 4 setmanes d'entrenaments amb cor". Es farà el dissabte 4 de maig, al gimnàs LETS TRAINING CENTER", situat a l'avinguda Reis Catòlics 25, d'Olot.
Tres activitats diverses, a partir de les 9 del matí. Aptes per a tots els nivells. Les inscripcions cal fer-les al WhatsApp: 6.75.91.58.92.
Abril

La cuina del cor: amb molt de gust i poca sal

Nova formació del CDA per al mes de maig: "La cuina del cor: amb molt de gust i poca sal". Recursos per aprendre a fer una dieta atractiva cuidant el cor.
La formació es durà a terme als locals de Càritas Garrotxa, els dies 15 i 16 de maig, de 10 a 12 del matí.
Cal fer les inscripcions al número de WhatsApp: 6.15.88.22.19.
Els interessats podran sol·licitar un certificat d'assistència a la formació.

Formació sobre Hipertensió i Diabetis

Avui s'ha dut a terme a Càritas Garrotxa la xerrada formativa programada amb antelació sobre hipertensió i diabetis.
Hi han assistit unes 15 persones i la sessió, que ha sigut molt interessant, ha servit sobretot per corregir mals entesos i resoldre els dubtes dels assistents.

Visita de diversos projectes de Càritas als Bombers d'Olot

Diversos projectes de Càritas Garrotxa han fet avui una interessant visita als Bombers d'Olot. Després de visitar les dependències se'ls ha fet una formació molt didàctica sobre com prevenir riscos i de com actuar en situacions d'emergència.
Abril

Bon inici del taller de Menús saludables i econòmics

Avui ha començat als locals de Càritas Garrotxa el nou taller de "Menús saludables i econòmics" amb molt bona assistència i moltes ganes, també, d'aprendre i compartir.

Càritas també col·labora amb la Mitja Marató del CNO

Voluntaris de Càritas Garrotxa han col·laborat avui amb la Mitja Marató del Club Natació Olot, fent tasques de suport o de control, en agraïment per l'ajut que el club fa a l'acció social de Càritas.
Unim forces per l'esport i la solidaritat.

Èxit de la desfilada Càritas - Ecosol i l'Associació de Gent Gran d'Olot

La desfilada, feta avui, de roba creativa de peces de vestir, confeccionades al taller de Càritas Garrotxa i Ecosol, ha sigut un èxit de participació i d'assistència de públic. La desfilada ha comptat amb la implicació de moltes persones de l'Associació de Gent Gran d'Olot i d'una alumna de l'Institut la Garrotxa.
Una acció d'economia circular fantàstica que potencia l'economia solidària.
Abril

Molta assistència i participació al curs sobre La malaltia del sucre

Molt bona participació, amb assistència d'unes 20 persones, al curs "La malaltia de sucre: causes i prevenció".
Cal tenir una bona informació per gestionar adequadament la pròpia salut de la qual el pacient n'és sempre el primer responsable.
Abril

Xerrada sobre "Hipertensió i Diabetis"

Càritas Garrotxa, amb el suport de Dipsalut, ofereix una xerrada, oberta a tothom, sobre hipertensió i diabetis.
La formació es durà a terme el dijous 25 d'abril, a les 11 del matí, als locals de Càritas Garrotxa (Ronda Paraires 2, d'Olot), i anirà a càrrec de dues infermeres del CAP d'Olot: Verònica Astudillo i Montserrat Xurrero.

1 2 3 4 5 6 7 8
Històric de notícies