Home >> 52 Càritas A prop teu >> Garrotxa >> Notícies

Garrotxa > Notícies

Vols rebre les notícies al teu correu? Fes clic aquí

Parada de Càritas a la Botiga al carrer de Besalú

Voluntaris de Càritas Garrotxa a Besalú han sigut presents, aquest Divendres Sant, a la Botiga al carrer de la vila, amb una parada, per tal d'explicar l'activitat de Càritas i vendre alguns petits productes.
Cal que, de tant en tant, en posi en valor l'acció social que Càritas desenvolupa, dia a dia, a voltes de manera silenciosa.
Març

Riudaura organitza un recapte per al CDA

L'ajuntament de Riudaura ha fet entrega al CDA de la Garrotxa dels productes recollits en un recapte espontani organitzat pel consistori entre les persones del municipi.
Cal agrair aquestes iniciatives generoses que són fruit de la sensibilitat i la preocupació compartida per les persones més necessitades de la nostra comarca.
Març

Finalitza la fabricació de lleixes per al CDA

El Taller de Formació Professional Aula Format ha completat aquesta setmana la 3a fase de fabricació de nous prestatges per al Centre de Distribució d'Aliments de la Garrotxa (CDA).
Càritas Garrotxa ha traslladat, en nom del projecte, un agraïment immens als seus professors i alunnes, pel seu servei generós i impagable

Nou donatiu a Càritas de la Caminada Popular Vall de Bianya

Els organitzadors de la Caminada Popular Vall de Bianya han fet entrega, un any més, a Càritas Garrotxa del donatiu corresponent a la darrera caminada: 1€ per participant inscrit.
Una ajuda efectiva contra la pobresa i que desvetlla també la solidaritat dels caminaires fent-los partícipis del treball de Càritas.

Recapte extraordinari del Club Hoquei Olot

Fidel al seu compromís solidari, el Club Hoquei Olot ha promogut de nou un recapte de productes per al Centre de Distribució d'Aliments de la Garrotxa, entre els seus seguidors i simpatitzants.
Avui han fet entrega dels productes recollits portant-los al local del CDA.
Una vegada més s'ha posat de manifest que, a la Garrotxa, la solidaritat i l'esport sumen en la lluita contra la pobresa.

Moltes activitats a Càritas en el Dia de la Dona

Avui s'han dut a terme moltes activitats a Càritas Garrotxa en el dia de la Dona Treballadora per visualitzar una tasca que va molt més enllà d'un sol dia i que posa de manifest una voluntat ferma i perseverant per la igualtat i l'equitat.
Març

Formació: La natural cura del cos

"La natural cura del cos" és una formació oberta a tothom, organitzada per Càritas Garrotxa, CDA i SIAD Garrotxa.
Consta de 16 h. de formació amb certificat d'assistència i abasta temes com: Tècniques de relaxació i autocures, Escoltar les emocions, Olis de massatge i colònies relaxants i Alimentació saludable.
El curs és gratuït i cal fer inscripció al WhatsApp: 6 15 88 22 19.

Activitats Dia de la Dona Treballadora 2024

Per al Dia de la Dona Treballadora d'aquest 2024, s'han previst per al divendres dia 8 a Càritas Garrotxa, diverses activitats per convidar a la reflexió i potenciar el rol de les dones en el món del treball en igualtat de condicions.
A les 9,30 es durà a terme un Taller de dansa i a les 11, la lectura d'un manifest: "Ens plantem per la igualtat", acompanyat d'un taller de plantes.

A punt la XLIII Marxa Popular de Vall de Bianya

Tot a punt per a la XLIII Marxa Popular de Vall de Bianya. Un any més, els organitzadors han previst un recorregut d'una gran bellesa per a la sortida matinal del diumenge 10 de març.
Les inscripcions es poden fer a partir de les 7 del matí, des del mateix Centre Cívic Hostalnou, punt de sortida de la marxa.
Un any més, també, la marxa col·laborarà amb Càritas Garrotxa fent l'aportació d'1 euro per cada inscripció.
MARXA_BIANYA_2024.pdf
Març

Donació al CDA de la Garrotxa de la trobada anual d'IPA

La trobada anual d'IPA (International Police Association) de Catalunya, feta a la Garrotxa, ha promogut entre els assistents un recapte de productes per al CDA de la Garrotxa. Un bon exemple de compromís social i de col·laboració desinteressada amb el territori. Moltes gràcies!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Històric de notícies