Home >> 52 Càritas A prop teu >> Garrotxa >> Notícies

Garrotxa > Notícies

Vols rebre les notícies al teu correu? Fes clic aquí

Butlletí Càritas Garrotxa Desembre 2016

El Butlletí de Càritas Garrotxa és un mitjà per difondre les principals accions que la nostra Càritas ha dut a terme en els darrers tres mesos i d'algunes de les actuacions més immediates previstes.
No es pot oblidar, però, tota l'acció que Càritas desenvolupa, sovint de manera  anònima i silenciosa. Per això agraïm als voluntaris i tècnics tot allò que, en el dia a dia, fan al servei dels altres.
14_Comunicaci___voluntaris_i_col__laboradors_DESEMBRE_2016.pdf
2016

Abacus amb Càritas Garrotxa: "No t'emboliquis! Deixa que ho fem per tu"

Dins la campanya "No t'emboliquis! Deixa que ho fem per tu", Càritas Garrotxa i la Cooperativa Abacus enceten les seves col·laboracions a la Comarca de la Garrotxa. Aquest tipus de campanya s'ha portat a terme amb èxit a altres territoris de la diòcesi. Aquest any la iniciem a la nostra Càritas.
Del 18 al 24 de desembre i 2 al 5 de gener, un voluntari de Càritas embolicarà les compres dels clients de la Cooperativa Abacus que aixì ho desitgin. A canvi, les persones poden col·laborar fent un donatiu que anirà, integrament, en benefici dels programes de Càritas Garrotxa.
Cartell_ABACUS.pdf

Càritas Garrotxa fa parada al Mercat de Nadal d'Olot

Entre els dies 8 i 11 de Desmbre, Càritas Garrotxa va tenir una parada al mercat de Nadal d'Olot.Va etar molt con correguda. Hi va haver una bona resposta per partdels visitants de la Fira. Gràcies per la vostra col·laboració.S'hi van vendre productes artesanals, en bona part elaborats pels mateicos voluntaris de Càritas Garrotxa, als quals des d'aquí agraïm la seva col·laboració. Com també hi havia productes cedits per diverses emepreses de la Comarca.Els diners recollits serviran per ajudar a fer possible el dsenvolupament dels programes socials que porta a terme Càritas Garrotxa.
2016

El Pessebre Vivent de Joanetes renova, un any més, la seva col·laboració amb Càritas Garrotxa

En el marc de la presentació del cartell del Pessebre Vivent de Joanetes d'enguany, obra de l'artista Joan Ferrés, s'ha signat el conveni de col·laboració amb Càritas Garrotxa. Agraïm la predisposició mostrada, un any més, d'aquesta entitat, en l'ajut de difusió de les activitats i projectes de Càritas. El Pessebre Vivent de Joanetes, com en anys anteriors es compromet a fer una aportació econòmica a favor de Càritas Garrotxa, en funció del nombre de visitants al Pessebre Vivent.
PESSEBRE_JOANES_2016_2.pdf
2016

Renovació Conveni de col·laboració amb els mitjans de comunicació local

La passada setmana va tenir lloc amb els diversos mitjans comunicació (OLOT TV, Ràdio Olot, La Comarca i el Digital de Girona), la renovació del Conveni de col·laboració amb Càritas Garrotxa.
Càritas Garrotxa agraeix la bona predisposició, per quart consecutiu, en col·laborar, passant diferents falques, anuncis i espots de difusió dels diversos programes de Càritas.
El suport dels mitjans de comunicació i la seva col·laboració és essencial per difondre al màxim de gent possible el treball dels tècnics i voluntariat de Càritas Garrotxa.

Concert del Cor Gospel Girona a favor de Càritas Garrotxa

El Cor Gospel Girona oferirà aquest diumenge, dia 20 de novembre, a les 6 de la tarda, a l'església de l'Escola Pia d'Olot, un concert de cançons del seu ampli repertori de gospel espiritual i contemporani.
Aquest grup de gospel va néixer el 2004. Actualment, és dirigit per Xavier Thió i consta d'un nombrós grup de cantaires que sol ser de 40 a 50 persones en cada concert.
Les entrades es poden comprar a Càritas Garrotxa, a la llibreria Drac o el mateix dia del concert, una hora abans. El diners recaptats seran a benefici de Càritas Garrotxa.

Gran concert de l'Orquestra Unesco Barcelona a benefici de Càritas Garrotxa

L'església de Sant Pere de Besalú va ser, aquest diumenge, el marc incomparable pr al concert que va oferir l'Orquestra de Cambra Unesco Barcelona, a benefici de Càritas Garrotxa i per recaptar fons contra la pobresa infantil.
Més de 160 persones van poder gaudir d'un concert, dirigit per Gonçal Comellas, en el qual es van interpretar dues de les Estacions de Vivaldi i la "Serenata per a cordes en do major op 48" de Txaikovski.
El públic va gaudir d'un extraordinari concert i alhora va poder col·laborar amb els programes de Càritas, sentit-se un membre més de la institució que s'esforça per fer costat a les persones més vulnerables del nostre entorn.

Voluntaris de Càritas Garrotxa assisteixen a la 3a Trobada de Càritas Catalunya

Diversos voluntaris de Càritas Garrotxa han assistit, el passat cap de setmana, a la "3a Trobada de Càritas Catalunya", celebrada al Camp de Mart de Tarragona, sota el lema "Transformem la societat des de la Misericòrdia".
La trobada va ser un èxit participatiu, amb l'assistència d'uns 2.000 voluntaris de totes les Càritas de Catalunya. I alhora va ser un èxit organitzatiu en un espai difícil de gestionar amb tanta gent vinguda de tots els punts de Catalunya i un temps que amenaçava pluja. A banda dels parlaments d'acollida, la jornada es va iniciar amb dues interessants ponències i va tenir, també, un component lúdic i cultural amb l'actuació de Pallassos sense Fronteres, castellers, i la visita a diversos punts de la ciutat. Finalment es va celebrar una Eucaristia, presidida per diversos bisbes per a tots els que hi van voler assistir.

La cursa Fira de Sant Lluc fa entrega de la seva col·laboració amb Càritas

Agustí Jiménez, president del Club d'Atletisme Olot, Terra de Volcans i Santi Guillamon, en nom del Patronat d'Esports i Lleure d'Olot, han fet entrega a Càritas Garrotxa de la participació solidària de la cursa d'enguany.
La Cursa Fira de Sant Lluc s'ha dut a terme en la seva 34ena edició i ha aplegat uns 200 participants. Es pot dir que la cursa de 10 Km. de recorregut per l'interior de la ciutat d'Olot i per la zona dels Tossols està plenament consolidada i es manté estable.
Els organitzadors van fer, també, donació al CDA dels productes d'alimentació, destinats als corredors, que els van sobrar.
Càritas Garrotxa agraeeix a l'organització de la cursa la seva sensibilitat per fer costat als voluntaris de Càritas en la seva tasca de lluitar contra la pobresa.

Presentació del Concert per a Càritas Garrotxa de l'Orquestra Unesco Barcelona

Càritas Garroxa, la Fundació Música Solidària i la Fundació Antigues Caixes Catalanes del BBVA CX han presentat el concert de música solidària a benefici de Càritas Garrotxa i contra la pobresa infantil.
El concert de l'orquestra de la Unesco Barcelona, dirigida per Gonçal Comellas es farà el diumenge 30 d'octubre, a l'església de Sant Pere de Besalú, a les 7 de la tarda i interpretarà els dos concerts "Estiu" i "Hivern" de Vivaldi, i la Serenata per a cordes en do major op 48 de Tchaikovsky.
El preu de l'entrada és de 15€ l'anticipada i de 18€ a taquilla i es venen a l'antiga oficina de turisme de Besalú, a la llibreria Drac d'Olot i per Internet a:
www.entrades.musicasolidaria.org.
Càritas Garrotxa ha explicat que dedicarà els diners recollits al programa d'Acollida per treballa per atendre les famílies en situació de pobresa.
Històric de notícies