Home >> 52 Càritas A prop teu >> Garrotxa >> Notícies

Garrotxa > Notícies

Vols rebre les notícies al teu correu? Fes clic aquí
Agost
2015

Partit de pretemporada entre la UE Olot i el Nàstic de Tarragona a benefici de Càritas Garrotxa

La UE Olot ha organitzat per al diumenge 16 d’agost, a 2/4 de 8, un partit amistós a benefici de Càritas Garrotxa.

Aquest partit es fruit del conveni que la UE Olot té signat amb Càritas Garrotxa i que  contempla la realització de diverses accions de promoció i de suport per part del club cap a Càritas Garrotxa.

Càritas agraeix la fidelització i el compromís de la UE Olot, que ja porta sis anys de vigència i de col·laboració amb Càritas Garrotxa.
Agost
2015

La Casica Cool Art 2015 organitza una subhasta solidària d'art a benefici de Càritas Garrotxa

La Casica Cool Art organitza una trobada amb artistes de reconegut prestigi i amb simpatitzants del món de l’art (pintura i escultura) la tarda vespre del dia 29 d’agost, a la masia de la Casica de l’Obrador i Centre de Psicologia i Salut, a Mieres.

La trobada inclou xerrades debat sobre art, una exposició dels artistes convidats i una subhasta benèfica a favor de Càritas Garrotxa.

A la vetllada també, si es vol, es podrà degustar un menú preparat per a l’ocasió, pel preu de 35€. Cal fer la reserva prèvia per al sopar gastronòmic en aquest compte: ES66 2100 1334 9001 0040 4856

Més informació a:
- https://www.facebook.com/pages/La-Casica-Cool-Art/723017487824461?ref=hl
- http://www.psicologiaysalud.eu/event/primer-encuentro-la-casica-cool-art-2015-en-la-garrotxa/?lang=ca
- enricrubioserra@gmail.com
- lporquet@hotmail.com
INVITACIÓ CASICA COOL ART 2015.pdf
Juliol

Càritas Garrotxa participa al Campus 2015 del CE Besalú

El dijous 23 de juliol, cinc voluntaris de Càritas -la Pilar, en Jordi, en Pere, l’Aina i l’Angel- han participat en el Campus que el CE Besalú desenvolupa en les instal·lacions esportives de la població. Hi ha assistit més de quaranta nens i nenes d’edats entre 5 i 12 anys, que s’ho han passat d’allò més bé jugant i alhora reflexionant, una estona, sobre la solidaritat.

L’activitat ha consistit en la realització de jocs per potenciar valors com la col·laboració, la responsabilitat, la igualtat, l’austeritat, la solidaritat, la transparència i l’amor. Uns valors, que defineixen CÀRITAS i que els nens i nenes del campus han hagut de representar mitjançant la mímica, el dibuix, la música, etc. posant en pràctica la seva creativitat, sobretot amb exemples extrets de la vida diària.

Prèviament aquests nens, per grups i amb l'ajuda d'una brúixola, havien hagut de cercar unes lletres per acabar formant la paraula CÀRITAS.

Butlletí Càritas Garrotxa Juny 2015

La nostra intenció és que tingueu la màxima informació de l'acció social de la nostra Càritas i del conjunt de l'activitat que s'hi desenvolupa.
08 Comunicació voluntaris JUNY 2015.pdf

Càritas Garrotxa participa al Campus de la UE Olot

Aquest divendres 26 de juny, cinc voluntaris de Càritas -la Pilar, en Jordi, la Carmina, la Carme i l’Aina- han participat en el Campus de la UE Olot i, amb el suport dels monitors del club, han desenvolupat una activitat sobre la solidaritat per a la trentena de nens que hi participaven.

L’activitat ha consistit en la realització de jocs per potenciar valors com la col·laboració, la responsabilitat, la igualtat, l’austeritat, la solidaritat, la transparència i l’amor. Uns valors, que defineixen CÀRITAS i que els nens del campus han hagut de representar mitjançant la mímica, el dibuix, la música, etc. posant en pràctica la seva creativitat, sobretot amb exemples extrets de la vida diària.
Prèviament aquests nens, per grups i amb l'ajuda d'una brúixola, havien hagut de cercar les lletres per acabar formant la paraula CÀRITAS.

Terra de Remences fa una donació a Càritas Garrotxa

L'organització de la Marxa cicloturista Terra de Remences, a l'espera de tancar el comptes definitius, ha fet avui una donació a Càritas Garrotxa de 1.500€ i ha manifestat la seva voluntat de col·laborar en la tasca de Càritas, fent costat al treball dels voluntaris, en la preocupació per les persones més febles del nostre entorn.
Càritas els ha agraït la seva confiança i el fet de sentir-se acompanyada en la seva tasca solidària per una entitat de tant d’èxit com la Marxa Terra de Remences.
Revista Terra de Remences 2015

Nova donació a Càritas de la Cursa de Bonavista

El passat dissabte, 13 de juny, es va dur a terme la 8a edició de la Cursa de Bonavista, de 6,7 Km de llargada, a través de la Fageda d’en Jordà.
Un any més, l'organització de la cursa ha fet donació a Càritas Garrotxa dels diners de la recaptació de les inscripcions dels participants en l'activitat atlètica.
Els diners de la donació d'aquest any, com hem dit, corresponen a la totalitat íntegra de la recaptació per les inscripcions.
Càritas Garrotxa agraeix als organitzadors aquest nou gest de generositat i haver pensat en els altres, sobretot en els més necessitats de la nostra comarca.

Assemblea del voluntariat de Càritas Garrotxa juny 2015

El dilluns 15 de juny es va celebrar, als locals de l’entitat, l'Assemblea anual del voluntariat de Càritas Garrotxa, amb l'assistència d'uns cinquanta voluntaris.
Aquest any la voluntat de les comissions organitzadores -la del voluntariat i la de difusió- va ser donar veu a voluntaris dels diferents programes per tal que transmetessin a la resta del voluntariat com viuen i con veuen la tasca que estan duent a terme.
Hi van intervenir, també, voluntaris de l'àmbit de la gestió que van aportar el seu testimoni de com viuen ells la col·laboració amb Càritas des d'un àmbit que, encara que no té relació directa amb les persones, és del tot necessari perquè tot funcioni correctament.
Cap al final, es va fer un recull de les accions més significatives del darrer any i hi va haver, encara, espai per fer aportacions i reflexions sobre cap on hauria de caminar Càritas i quines coses s'haurien de millorar.
La trobada va acabar amb un petit refrigeri, donació d'unes persones.

Donació de la XXXVI Lletissonada a Càritas Garrotxa

El passat diumenge, 3 de maig, es va fer la XXXVI edició de la Lletissonada de Sant Esteve d’en Bas.
La Lletissonada ja és un clàssic en les caminades populars de la nostra comarca i al llarg dels anys s’ha guanyat un meritós prestigi.
Aquest any es va fer rècord de participació, amb 1.509 inscrits. Un èxit que l’organització atribueix a la gent, sense oblidar, però, el treball de més de 150 persones (voluntaris, col·laboradors i ajudants) que hi col·laboren de manera anònima i desinteressada perquè tots els participants frueixin d’una jornada fantàstica, com així va ser.
A més a més, aquest any, la Lletissonada ha volgut tenir un caràcter solidari i ha fet una aportació a Càritas transformant el nombre d’inscrits en euros solidaris.
Càritas Garrotxa els ha agraït que els fessin confiança i que volguessin vincular la marxa del 2015 amb la preocupació pels més pobres i necessitats de la nostra comarca, amb el compromís de destinar els 1.509€ recollits a les inscripcions, al programa de formació.

Presentada la 2a edició d'Enfilem poemes

El dijous 4 de juny es va presentar la 2a edició d'Enfilem poemes, organitzada per l'associació Garrotxa Cultural, que pretén potenciar la poesia de les comarques gironines i de la resta de Catalunya.
En aquesta edició, l'organització ha convidat Càritas Garrotxa a implicar-s'hi. Càritas ha agraït l'oferiment i lliurarà als assistents a l'acte una bossa estampada amb una rosa i decorada amb una poesia. A canvi, demanarà a l'entrada, un donatiu voluntari per a la institució.
L'acte es farà el dia 12 de juny, a la 7 de la tarda, al Casal Marià d'Olot.
Històric de notícies