Home >> 52 Càritas A prop teu >> Garrotxa >> Notícies

Garrotxa > Notícies

Vols rebre les notícies al teu correu? Fes clic aquí

Rebaixes de gener al cosidor d'Ecosol i Càritas Garrotxa

Al cosidor d'Ecosol i Càritas Garrotxa, fins al 12 de febrer, també s'hi fan rebaixes. Fins a un 20% en productes de disseny únic, de confecció pròpia. També s'hi fan descomptes del 15% amb el Carnet Jove.
Una bona oportunitat per acostar-s'hi i valorar la qualitat d'un producte original i ben fet.
Gener

Formació sobre conceptes bàsics de la vida laboral

Nova formació sobre conceptes bàsics de la vida laboral a participants de Càritas Garrotxa: què és una nòmina?, quins conceptes inclou?, quines informacions ens facilita?, com s'ha de llegir?...
Allò que sembla tan evident, convé fer-ho entenedor i assequible per a tothom.

Alumnes d'Aula Fusta construeixen noves lleixes per al CDA

Alumnes del taller de formació professional AULA FUSTA d'Olot estan treballant aquests dies en la fabricació d'unes noves lleixes per al CDA per completar les que ja ens van fabricar un temps enrere.
Un servei generós, professional i impagable fet, a més, amb materials reciclables.
Un exemple!
Gener

Xerrada sobre pobresa a alumnat de l'Institut Montsacopa

Avui s'ha fet una nova xerrada de Càritas a alumnat de 4t d'ESO de l'institut Montsacopa d'Olot per fer una anàlisi de la pobresa contrastant-la amb dades de la pobresa que, també, es dona a la nostra comarca.
La sessió ha sigut molt interessant i, molt ben valorada per l'alumant que hi ha assistit.

Renovació del conveni amb Olot TV i Ràdio Olot

Joan Manel Robles, gerent de Corisa Media Grup Garrotxa, propietària d'Olot TV i de Ràdio Olot ha renovat, per un any més, el conveni de col·laboració d'aquests mitjans de comunicació amb Càritas Garrotxa.
El conveni, entre altres aspectes, contempla la difusió de les accions socials que Càritas dugui a terme, així com l'emissió dels diversos espots i falques publicìtàries que prepari l'equip voluntari de Càritas Garrotxa.
És molt important comptar amb el suport dels mitjans de comunicació de la comarca per tal d'actuar com altaveu de l'activitat social que Càritas desenvolupa en favor de les persones més vulnerables.

Excel·lent aportació a Càritas del partit solidari de la UE Olot

El partit solidari anual de la UE Olot contra el Barça Atlètic ha aconseguit recaptar 7.417€.
El partit ha sigut entretingut i ha tingut molt bona assistència de públic aficionat al futbol o no, però que ha volgut donar suport a la tasca de Càritas en favor de les persones més vulnerables.
Càritas ha agraït molt sincerament la implicació dels dos clubs, així com a Aitana Bonmatí, recentment reconeguda com a pilota d'or mundial, qui ha fet donació d'una samarreta del Barça signada, per a què fos sortejada entre els assistents.
El partit ha sigut sens dubtre, doncs, un èxit de tots.

Nova litografia de l'Home dels Nassos a benefici del CDA

Avui, a la seu del CIT d'Olot, s'ha presentat la nova litografia de l'Home dels Nassos que es distribuirà el dia 31 a canvi d'una aportació econòmica per al Centre de Distribució d'Aliments de la Garrotxa.
Aquest any, també, el dibuix ha anat a càrrec d'en Tavi Algueró.

Partit solidari de la UE Olot i renovació del conveni amb Càritas

Avui s'ha presentat el partit solidari anual en benefici de Càritas. El partit es jugarà el proper dissabte, 30 de desembre, a les 12 del migdia entre la UE Olot i el Barça Atlètic.
Aprofitant l'acte, la UE Olot i Càritas Garrotxa han renovat el conveni de col·laboració per un any més.
La UE Olot és un club fermament implicat amb el teixit social de la comarca. Càritas Garrotxa ha agraït el seu compromís i el suport a l'entitat, en nom de la junta, dels seus tècnics, voluntaris i participants.

Visita de "Fem Comunitat" a la Mostra de Pessebres d'Olot

Aquesta setmana, les participants del projecte "Fem Comunitat" de Càritas Garrotxa han visitat el pessebre Monumental i els diorames de la Mostra de Pessebres de l'Hospici. També han visitat el pessebre permanent de Can Trincheria.
Ha estat una bona manera d'apropar-se a les tradicions locals per entendre-les millor.
Finalment, totes han acabat la jornada organitzant un dinar que, alhora, ha servit per acomiadar el 2023.
Desembre

Cirquem. La nova proposta artística i solidària per al mes de febrer

"Cirquem" és la nova proposta artística i solidària del Teatre Principal d'Olot i de Càritas Garrotxa per al proper mes de febrer del 2024.
Aquesta activitat substituirà temporalment la que es venia fent fins ara de "Dansem.Garrotxa", implicant-hi ara aquests nous artistes comarcals de l'àmbit de les arts escèniques.
Les entrades es posaran a la venda a partir de dilluns, dia 18 de desembre, a Olot Cultura.
Aquest Nadal, pots regalar circ de qualitat i regalar circ solidari amb Càritas! És una molt bona opció.
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Històric de notícies