Home >> Diem >> Notícies >> Neix el Consell amb Cor, un nou espai assessor de Càritas Diocesana de Girona

Neix el Consell amb Cor, un nou espai assessor de Càritas Diocesana de Girona

Està format per 10 persones reconegudes de diversos àmbits i trajectòries professionals com l’empresarial, la cultural o la universitària

La trobada de presentació s’ha dut a terme a El Coro (Sarrià de Ter) un espai gestionat per Ecosol l’empresa d’inserció sociolaboral de l’entitat

Amb la voluntat de rebre aportacions externes que aportin reflexió a l’acció que duu a terme Càritas Diocesana de Girona, durant les darreres setmanes ha començat a caminar el nou espai anomenat Consell amb Cor.

En formen part deu persones que són referents en diversos sectors socials i econòmics: Anna Maria Geli, Antoni Puigvert, Imma Xifra, Josep Lagares, Marc Riera, Marià Lorca, Montserrat Roura, Miquel Gotanegra, Ramon Barnera i Toni Pons.

El nou òrgan es va aprovar el 3 de juliol del 2024, està previst que es reuneixi un mínim de dos cops l’any, i està coordinat per Josep Maria Boada, membre del Consell diocesà.

La presidenta de Càritas Diocesana de Girona, Dolors Puigdevall, explica que “ens fa il·lusió el Consell amb Cor perquè estem convençuts que l’aportació de les persones que en són membres serà molt valuosa i que a partir de les seves idees i propostes podrem enfortir la relació amb la societat, les administracions, les empreses i les famílies”.

La primera trobada que s’ha allargat durant tres hores ha permès donar a conèixer el funcionament del Consell amb Cor, al mateix temps que es posaven les bases del treball futur.